💬
Logga in
Fuska.se

Regler För Användarnamn

107 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Om något namn bryter mot någon tillämplig regel så ser admin till att den användaren får ett nytt namn istället. I övrigt är det bra med en regel för längden på användarnamnet men det får man i så fall lägga in vid reggningen så att det rent fysiskt är omöjligt att ha för långa användarnamn.

I övrigt får väl folk heta vad de har lust med men personligen är jag emot alla som heter i princip samma sak, så tillvida att det finns risk för ihopblandning. I övrigt så rekommenderas bara tecknen A-Z 0-9 i användarnamnet.

Vad är # för nått da :bah:
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

║╔╗║╔╗║╔╗║ är bara ett jobbigt namn man blir irriterad av, namnregler borde införas!

Bara för att man säger att ett namn är jobbigt, betyder det att man automatiskt inte orkar kopiera det då eller?

#92 - # betyder nummer, till exempel 3# mini fuskare. Det används också till telefoner som fyrkant.

Nivå 3 · Lärling

Alltså är # ett nummer så what is the problem???

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har inte sagt att det är ett problem, men en del stör sig på namn som innehåller endast tecken och siffror. Det var därför den här tråden startades.

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Nya regler kring detta träder i kraft om någon vecka. Kraven på namnen blir 3-15 tecken (A-Z 0-9 _), inga specialtecken.

EDIT "Alf Svensson": Ändra då din j*vla feskare. ;)

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Dom som redan har såna namn?

Nivå 3 · Lärling

Alltså måste jag byta mitt namn :(

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

3-15 tecken och inte 3-20 ska det vara ;)

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Att jag har и i mitt namn är för att något kruppfuckup som inte är på forumet har tagit mitt namn :D

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nya regler kring detta träder i kraft om någon vecka. Kraven på namnen blir 3-20 tecken (A-Z 0-9 _), inga specialtecken.

Kommer det att tillträda en regel som säger att man måste ha fler bokstäver än siffror i sitt namn? Isåfall bytar jag gärna namn till något med mindre eller rentav utan några siffror.

17 Jul 2006

Hej då fuska...

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nya regler kring detta träder i kraft om någon vecka. Kraven på namnen blir 3-20 tecken (A-Z 0-9 _), inga specialtecken.

Dommedagen.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Mmm jag vet.
Nivå 12 · Mästerfuskare

nä, det är käckt

18 Jul 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

tycker jag me

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nya regler kring detta träder i kraft om någon vecka. Kraven på namnen blir 3-15 tecken (A-Z 0-9 _), inga specialtecken.

EDIT "Alf Svensson": Ändra då din ___ feskare. ;)

Men, men... FuskKatten... Fusk_Katten... Kan inte mellanrum också få vara tillåtna? Det blir så fult annars.

3-15 tecken a-z - 0-9, alltså får man inte ha mellanrum?

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nää, bara understräck (_).

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jao, jag får väl byta till Putside då :rolleyes:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

EDIT "Alf Svensson": Ändra då din j*vla feskare. ;)

Tur, jag inga konstiga tecken. Jag behöver nog alldrig byta namn... :D

Men VA, inga mellanslag. Typ hälften av alla personer på forumet har mellanslag. Tur att inte jag har :rambo: .

Man borde få ha mellanslag.

Det ser så fult ut annars...

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in