admin Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 (redigerat) Nya regler kring detta träder i kraft om någon vecka. Kraven på namnen blir 3-15 tecken (A-Z 0-9 _), inga specialtecken. EDIT "Alf Svensson": Ändra då din j*vla feskare. ;) Redigerat 17 Juli 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Dom som redan har såna namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Alltså måste jag byta mitt namn :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 3-15 tecken och inte 3-20 ska det vara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Att jag har и i mitt namn är för att något kruppfuckup som inte är på forumet har tagit mitt namn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Nya regler kring detta träder i kraft om någon vecka. Kraven på namnen blir 3-20 tecken (A-Z 0-9 _), inga specialtecken. Kommer det att tillträda en regel som säger att man måste ha fler bokstäver än siffror i sitt namn? Isåfall bytar jag gärna namn till något med mindre eller rentav utan några siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Hej då fuska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Nya regler kring detta träder i kraft om någon vecka. Kraven på namnen blir 3-20 tecken (A-Z 0-9 _), inga specialtecken. Dommedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Nya regler kring detta träder i kraft om någon vecka. Kraven på namnen blir 3-20 tecken (A-Z 0-9 _), inga specialtecken. Mmm jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 nä, det är käckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 tycker jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Nya regler kring detta träder i kraft om någon vecka. Kraven på namnen blir 3-15 tecken (A-Z 0-9 _), inga specialtecken. EDIT "Alf Svensson": Ändra då din ___ feskare. ;) Men, men... FuskKatten... Fusk_Katten... Kan inte mellanrum också få vara tillåtna? Det blir så fult annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.