💬
Logga in
Fuska.se

Jag Hatar Sommarlovet!

65 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

De flesta satsar nog mer på den här modellen: Plugga--->Bra betyg--->Bra jobb--->Bra liv. Istället för: Inte plugga--->Dåliga betyg--->Inget/dåligt jobb---> Dåligt/sämre liv

6 Aug 2006

De flesta her fattar visst inte att alla tycker olika,det er fo som elskar skolan,och det er bra att elska skolan,for do blir man mer aktiv(tror jag).Ja visst,jag for ju bara sommarlov i en monad nu.DET NI!Och det er jag glad for.Det blir ju trist i slutendan.Kortfattat:

Respektera andras åsikter!

de enda riktigta bra med sommarlovet e:fester å jobba

9 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling

Om det inte fanns sommarlov skulle jag typ ha dött i skolbänken lol man måste va fri från det hårda arbetet nån gång för att ha kul å softa..

10 Aug 2006
↗ till inlägget

Anser du att barn som har det svårt hemma inte har ett vettigt liv?

Om du gör det så tycker jag att du är otroligt trögsint.

Jag menar bara för att han inte hittar på något vettigt så ska vi inte förlora vår sommarlov?!

Han kan skaffa ett sommarjobb, eller gå på läger, skaffa vänner.

16 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling

Asså, jag visste inte det fanns människor som inte gillade sommarlovet :o

Nivå 0 · Nykomling

Asså, jag visste inte att det fanns så tröga människor som inte kan läsa en helt tråd innan de svarar samma sak som den som skrivit över en.

@ DonKeN INGEN har påstått att INGEN ska ha sommarlov.

Det jag har sagt, är att man borde kunna få VÄLJA om man vill ha sommarlov, eller gå till skolan och göra saker där.

Som jag även sagt tidigare, alla får kanske inte ha vänner, gå på läger eller ha/är för unga för att ha ett sommarjobb.

Nivå 0 · Nykomling

det borde vara längre jullov och kortare sommarlov.

Nivå 0 · Nykomling

jag saknar mina vänner det är det som jag är tråkigt med lov

Älska sommarlov. :) Det är förj*vla skönt det. Att bara kunna göra vad man själv vill, ha tid för saker man annars kanske inte hunnit med. Vara mer med sina polare. Och om man vill plugga under sommaren kan man göra det självständigt. Bibiliotek finns.

Nivå 0 · Nykomling

Man behöver paus ibland, slippa tänka på allt som Rowyn säger, bara ta det lungt.

↗ till inlägget

Asså, jag visste inte att det fanns så tröga människor som inte kan läsa en helt tråd innan de svarar samma sak som den som skrivit över en.

@ DonKeN INGEN har påstått att INGEN ska ha sommarlov.

Det jag har sagt, är att man borde kunna få VÄLJA om man vill ha sommarlov, eller gå till skolan och göra saker där.

Som jag även sagt tidigare, alla får kanske inte ha vänner, gå på läger eller ha/är för unga för att ha ett sommarjobb.

Han kan fråga sina föräldrar om tips :blink:

argh jag vågar inte börja på ny skola :mellow:

17 Aug 2006

blir lite tråkigt i slutet :/

24 Aug 2006

det är inte alls lång tråkigt, det är ju ball att sitta och spela cs 4 timmar varje, dag skulle gärna önska så sommarlovet blir 20 veckor! :ph34r: :ph34r:

26 Aug 2006

Jag skulle bli nöjd med 13veckor. 20 veckor lät överdrivet.

27 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling

Det är bra som det är..precis lagom.

28 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag tkr att sommarlovet är nog långt...hade tyckt att det skulle kunnat vara 10 veckor till om det inte vore för att tjejen jag gillar bor utanför stan så jag träffar henne ytterst sällan

29 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag vill ha en veckas lägre lov...

4 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Alltså vad är det för j*vla psyco barn som inte gillar sommarlovet!?!?!?!?!?!?!

precis det är det bästa man kan sova när man vill vara på semester och allt!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in