Kan inte forum.fuska.se fixa så att taggarna i signaturena funkar.
För dom funkar inte
Kan inte forum.fuska.se fixa så att taggarna i signaturena funkar.
För dom funkar inte
↗ till inläggetKan inte forum.fuska.se fixa så att taggarna i signaturena funkar.
För dom funkar inte
Vadå taggar? menar du länkarna? :huh:
P.S din signatur bryter mot reglerna. (inga länkar tilåtna)
↗ till inläggetMan kan inte ha taggar i signaturen!!Kan inte forum.fuska.se fixa så att taggarna i signaturena funkar.
För dom funkar inte
Men jefla spam på dig, läs vad han skrev!
*censurerad text, Ragnarök såg*
Han menar som jag försökt göra med min signatur
Taggar, är de koderna i presentationen (exempel: , , etc). Jag tycker man ska kunna använda taggarna i signaturen, förutom dem som förändrar storleken på texten.
↗ till inläggetMmm men synd det kan man inte!! :PTaggar, är de koderna i presentationen (exempel: , , etc). Jag tycker man ska kunna använda taggarna i signaturen, förutom dem som förändrar storleken på texten.
Nej, det blir för mycket pjåk. Rent språk, ingen tjafs.
Pulpen: Vad är negativt med detta? Nej just det, det finns inget negativt med detta. Om du inte vill se några signaturer kan du alltid ställa in det i ”Mina inställningar”.
Inga taggar, punkt slut. Rent av skulle det se för j*vligt ut om alla började har olika teckensnitt, storlekar, tjock text mer mera.
Håller med Xade. Det skulle bara bli rörigt om alla använde det, det räcker med knasiga användarnamn.
Dessutom sölar det ner sidan fett om alla skulle ha vars en bild i signaturen
Man ska inte göra signaturer till onödig reklam och proppad med photoshopbilder.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in