💬
Logga in
Fuska.se

Need For Speed:carbon

31 svar · startad

vad tror ni om nya carbon

vill någon ha bilder på det så adda [email protected]

som är unika

Vilka ska köpa ps3?

det ska jag det stora

det kommer inte va så många bilar på carbon men spelet blir som the fast and the furious man typ åker och driftar med bilen opp i bergen kul tror jag att det blir

vad tror ni. Ska ni köpa det?

vad tror ni om det? :kung:

post-48743-1153140715_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Tråkigt som bara den låter det som :(

samma som nfsu1 och 2

21 Jul 2006
Nivå 2 · Novis

jag ska köpa den på releasen om jag har råd

okej lycka till jag ska va först i stan att köpa den

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jag ska ha den när jag har råd.

25 Jul 2006

inte jag börja tröttna på need fo speed alla e typ samma

26 Jul 2006

jo visst är dom lika men man ska inte dömma spelet efter titen. det är ju bra att köpa när man har råd du Razec

27 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare

bara en fråga, mindre bilar? :huh:

ja läste nån stans där dem sa att det kommer vara mer bilar än i både NfS:U1 och 2 tsm!!

Ja kommer lätt köpa det!

jo men på listan så såg det ut att va färe bilar

26 Sep 2006

ja.nu har man förhands bokat det fast det är ca 2 månader kvar.det kommer finnas massor av nya bilar som typ audi sen är väl klasiken kvar mazda och nissan skyline.ska lätta ta muskel bilarna när man ska välja.det sägs att dom har härmat filmen the fast and the furious tokyo drift att drifta i bergen.ska bli kul med ett mer "drift" spel.och det ska bli kul hur man gör om bilen det är inte lika som i andra.ni kan spana in på google.se sen söker ni på google video sen söker ni där need for speed carbon eller bara carbon

28 Sep 2006
Nivå 1 · Novis

Tror inte jag ska köpa det. NFS är ganska tråkigt.

Nivå 7 · Fuskare

spelet kommer äga dem har skrivit massor av resensioner om Need for speed city cabron

det kommer komma mer poliser

okej.jag viste inget om det där ordet city.kan du förklarar vad liksom menas med det.jag visste inte att skulle vara poliser

Nivå 1 · Novis

meh laddar ner de ska kolla ifall de e ens värt o spela. nfs spelet börjar o bli tråkiga

Jag ska köpa det men till PSP.

nja.det roliga är med det att dom kommer på något nytt hela tiden.som man gör om bilen.Alla ni där ute ni kan gå in på google sen söka på google video sen på den sidan söker ni på need for speed carbon och titta på den som är 17min då berättar dom mycket va som kommer och ser när dom kör också

Borde inte detta ligga i Övriga Konsoller?

29 Sep 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Flyttar till övriga konsoller.

okej.varför får den inte ligga i ps2 forumet?

det rör ju carbon till ps2.så nu får du göra så den ligger i ps2 forumet.för det är ett spel till ps2.och om någon vill skirva sånt i xbox360 forumet så får dom starta en sån till.

No_fear:alltså den ska ju inte ligga i överig konsoller det är ju **inge konsoll.bara för du är moderator så måste du fårga först innan du gör något.så nu vill jag att det ligger i ps2 forumet.annars anmäler jag dig till admin

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

ska köpa

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in