Hoppa till innehåll

Roligast


yoZhi
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Jag säger Rogue.. Hunter och Warrior är jättekul i början men i 60 tröttnar du.

[/quote

 

 

Det är ju på lvl 60 de roliga börjar, instance och då får man as bra vapen till sin warrior som man kan äga alla med och att tanka ragge,neffe etc lr bara tanka nått stort e alltid roligt :D

Är det roligt och tanka dem svåra bossarna. Jag är Warrior och undrar hur det är när jag blir lv60 (Om jag blir lv60)

 

Det kostar så himmla mycket för att vara en warrior. Jag måste reparera mina grejer för upp till 2g ungefär eller mer :o :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På lvl 60 så blir rogues ägda jämnt & ständigt, det är också bekräftat.

Själv tycker jag synd om dem och hoppas att dem blir "buffade" i 1.12, men det blir nog inte så stor skillnad.

 

tss.. Då tycker ja du ska kolla på World of Roguecraft 3 han har inget armor och roguens startar dagger och äger upp en 60 warrior.. han använder ingen thistle tea eller potions bara bandage.. kan man sin klass spelar det ingen roll vilken klass man e!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Varför säger ni Rouge?

 

Det stavas Rogue!

 

Jag försöker inte vara än jobbig petig rättare men -.-

 

Om man hanterar en rogue som det ska så kan man äga nästan alla klasser förutom Warrior, Mage, Paladin, Priest.

 

Dem är svåra för rogues.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Om man hanterar en rogue som det ska så kan man äga nästan alla klasser förutom Warrior, Mage, Paladin, Priest & Hunter.

 

Som sagt, hunters är omöjliga för rogues. Redigerat av Elite
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man hanterar en rogue som det ska så kan man äga nästan alla klasser förutom Warrior, Mage, Paladin, Priest & Hunter.

 

Så sant som det var sagt, jag duellade en rogue som var tre lvl's över mig och han hann inte röra mig inann han förlorade, så hunter är vad jag rekomenderar (men om du gillar spellcaster så rekomenderar jag Warlock)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...