NightMaker Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Skrivet 26 Juli 2006 har fått han 1gång vis stenarna ;) han är ful som *** Det dåliga äratt man inte kan lämmna in honnom till gubben :(
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Skrivet 28 Juli 2006 Men man måste ju skydda dom sällsynta djuren! :P
Kuzune Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Bästa stället att hitta Sinkin Lure på är att bara gå i gräset runt hela sjön. Brukar hitta det 1 av 3 gånger där.
cyber-fox Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Okej ska försöka med det tack :S Edit: hitta det fortfarande inte >:( Har någon här hittat det någon gång? jag har förresten visste ni att man kan fånga fiskargubbens hatt med lite precision (måste vara vuxen) stå 2 Meter från bardisken sikta med spöet på hans hatt kasta och håll inne A+R och efter typ 5 försök så fångar du hans hatt. som bonus har han blivit skallig efter 7 år. :D :lol:
Gäst undeadmaster Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) Vad är Shinking Lure för något då? <{POST_SNAPBACK}> Sinking lure e en annan sak typ man fiskar upp med... den kan man hitta om man letar runt lite....men för att fånga gubbens hatt står man ju nägra steg ifån honom och kastar fiskespöet och får tag i han hat... efter det då ska du hitta sinking lure så den inte hatten kan ramla av kroken då i vattnen när du försöker fånga ålen.. Redigerat 20 Augusti 2006 av shadowearth
Gun Guy Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Jag har hittat sinking Lure 1000 gånger. Man kan bara fånga ålen på natten läste jag för flera är sen. Man skulle kasta på dom små fiskarna vid land så kommer ålen och tar betet.
Kanji Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Men liksom. Om man får upp Hylian Loach, får man sin Golden Scale då?
Rekommendera inlägg