💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Oot

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Finns det en jätteål på Zelda oot? Alltså en som man kan fiska upp.

22 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

Nej. Däremot finns en stor fisk (ål) som kallas Hylian Loach som kan fiskas upp i Fishing Pound vid Lake Hylia om man har hittat Sinking Lure som ligger nånstans i Fishing Pound.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Nej. Däremot finns en stor fisk (ål) som kallas Hylian Loach som kan fiskas upp i Fishing Pound vid Lake Hylia om man har hittat Sinking Lure som ligger nånstans i Fishing Pound.

Vad är Shinking Lure för något då?

Nivå 0 · Nykomling

hur mycket väger fisken?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det är ett fiskedrag som man kan hitta i Fishing Pound, det bästa man kan fiska med (finns ju bara två olika lol).

@ TheAvatar - The Hylian Loach väger 34 pounds, om du fångar den så kommer han som äger stället inte spara den i tanken för den är så sällsynt så du måste släppa lös den igen

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jora. det där super flötet jittar man nån stans vid det lilla ån, tror jag :)

23 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Okej tack för alla svar, ska snart testa. Är det någon här som har fiskat upp den/han/hon?

P.S någon som kan beskriva exakt vart man hittar det?

Senast ändrad:

25 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Okej tack för alla svar, ska snart testa. Är det någon här som har fiskat upp den/han/hon?

P.S någon som kan beskriva exakt vart man hittar det?

jag brukar hitta Sinking Loach vid stockarna som står upp ur vattnet..!

P.s, jag har aldrig fiskat upp den... :(

Senast ändrad:

När man hittar det, blir det typ som att man hittar ett vapen då eller? :blink:

(Att han håller det mellan händerna i luften och den lilla truddeluten kommer) :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Okej ska försöka med det tack :S

Edit: hitta det fortfarande inte >:(

Har någon här hittat det någon gång?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ne, har aldrig hittat det :(
Nivå 0 · Nykomling

Jag har hittat den minst fem gånger. Kolla ute på stockarna i vattnet, eller vid stenarna längst in på motsatt sida av dörren.

26 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

har fått han 1gång vis stenarna ;) han är ful som *** Det dåliga äratt man inte kan lämmna in honnom till gubben :(

28 Jul 2006

Men man måste ju skydda dom sällsynta djuren! :P

30 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

Bästa stället att hitta Sinkin Lure på är att bara gå i gräset runt hela sjön. Brukar hitta det 1 av 3 gånger där.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag har

förresten visste ni att man kan fånga fiskargubbens hatt med lite precision (måste vara vuxen)

stå 2 Meter från bardisken sikta med spöet på hans hatt kasta och håll inne A+R och efter typ 5 försök så fångar du hans hatt. som bonus har han blivit skallig efter 7 år. :D :lol:

20 Aug 2006

Vad är Shinking Lure för något då?

Sinking lure e en annan sak typ man fiskar upp med... den kan man hitta om man letar runt lite....men för att fånga gubbens hatt står man ju nägra steg ifån honom och kastar fiskespöet och får tag i han hat... efter det då ska du hitta sinking lure så den inte hatten kan ramla av kroken då i vattnen när du försöker fånga ålen..

Senast ändrad:

22 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag har hittat sinking Lure 1000 gånger. Man kan bara fånga ålen på natten läste jag för flera är sen. Man skulle kasta på dom små fiskarna vid land så kommer ålen och tar betet.

Nivå 0 · Nykomling

Men liksom. Om man får upp Hylian Loach, får man sin Golden Scale då?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in