Ska vi starta upp en klagoansökan? Typ alla skickar in ett klago mail till Blizzard. Jag tänker göra det i alla fall.
E-mailen är: [email protected]
Ska vi starta upp en klagoansökan? Typ alla skickar in ett klago mail till Blizzard. Jag tänker göra det i alla fall.
E-mailen är: [email protected]
ehh, jaha gör det du!
jag tycker det vore ganska kul att vara dranei shaman!
↗ till inläggetJag tycker det är skit bra för att nu när allys har pala och hordes har shammy så e det fruktansvärt orättvist.
Paladin kan ha plate och heala säg själva, det e typ som att vara en warrior-priest. Det är helt sjukt.
Shamaner kan heala bra men dom har ju bara mail!!! det är ju sjukt!
nu när dom byter så kmr pvp matcherna ligga mer jämt :)
detta e en av det bästa sakerna som kommer hända någonsin!
haha åå joo säkert de har ju verkligen me saken å göra ^^ så du menar att undead inte får sätte talents i holy bara för att dom är såkallade "Onda" eller vad? De e väll lite skillnad å sätta en paladin på Horde än å sätta en Holy speccad undead :lol: haha snälla tänk över lite innan du skriver!
Jag har slutat spela WoW pga detta. Jag som har en 56 pally lär få jävligt svårt att hitta grupp nu. Bye WoW! Detta förstör hela spelet det är ju Pally till alliance och Shammy till horde som är utmaningen i spelet, istället för att komma på en ny klass så gör dem såhär. Sen kunde detta vara ett skämt för att testa det nya forumet men även om det skulle vara det så slutar jag för gott. Fk u blizz.
↗ till inläggetJag har slutat spela WoW pga detta. Jag som har en 56 pally lär få jävligt svårt att hitta grupp nu. Bye WoW! Detta förstör hela spelet det är ju Pally till alliance och Shammy till horde som är utmaningen i spelet, istället för att komma på en ny klass så gör dem såhär. Sen kunde detta vara ett skämt för att testa det nya forumet men även om det skulle vara det så slutar jag för gott. Fk u blizz.
:huh: paladinen lär ju fortfarande hitta grupp eller? Dom e ju viktiga i instancer på grund av deras auror, clean spells och buffsen...
Shamanen däremot kommer få de svårare.. Ja kanske har fel men ja tycker de borde vara så iallafall
Det kommer bli jobbigt för både shamans och paladins i raid grupper, en 40man raid har 5 pers av alla klasser, men sen kommer paladins och shamans slåss om dom platserna.
↗ till inläggetBlizzard har nu sagt att Blood Elves kommer ha möjligheten att vara paladin, medans Dranei kommer kunna vara Shaman!
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...classcombo.html
Själv tycker jag att det blir ganska konstigt att Blood Elves kommer kunna vara Paladin, kombinationen passar inte i horde.
Men Dranei som shaman verkar okej.
Vad tycker ni om detta?
Tycker inte heller att det passar in på horde.
Paladin passar ej på blood elves, men shaman blir bra på draenei
Paladin är de godas, kyrkliga krigare.
Shamaner är onda trollkarlar som har stor anknytning till häxor & demoner.
Det är fruktansvärt synd och en stor tabbe av Blizzard.
↗ till inläggetPaladin är de godas, kyrkliga krigare.
Shamaner är onda trollkarlar som har stor anknytning till häxor & demoner.
Det är fruktansvärt synd och en stor tabbe av Blizzard.
Och vem har sagt att Alliance e gott å Horde e ont :blink:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in