💬
Logga in
Fuska.se

Nintedno Ds Eller Nintendo Ds Litet

18 svar · startad

Har ni hört att det har kommit ett mindre Ds? själv tycker jag det lilla e bättre :kung:

27 Jul 2006

Lilla,självklart!

Nivå 3 · Lärling

:blink: dom är ju lika bra..

skillnaden är storleken..

Nivå 5 · Fuskare

DS lite har:

Mindre och smidigare design, snyggare design

bättre ljus med fyra olika styrkor varvid svagaste är som vanliga DS

längre batteritid(på svagaste ljustyrkan) med mindre laddningstid

större stylus.

start och select knappen är flyttad, vet inte om någon mer knapp är det.

28 Jul 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Har ni hört att det har kommit ett mindre Ds? själv tycker jag det lilla e bättre :kung:

Redan, DS Lite kom till sverige för över en månad sen ;)
Nivå 16 · Legendfuskare

21 juni har jag för mej

Larath: micen är också flyttad (bortsett från att det inte är en knapp) också är knapparna av MYCKET bättre kvalité, pilarna ska vara likadana som dom till Wii har jag hört

29 Jul 2006

Vanliga såklart.

Nivå 4 · Lärling

Vanliga.

31 Jul 2006

Lite såklart. :kung:

1 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

Lite e ju bättre, den e snyggare, man kan bästäma ljus styrka å smidigare å så

3 Aug 2006
Nivå 7 · Fuskare

Lite såklart

Nivå 1 · Novis

lite

14 Aug 2006

Bra övertala gärna mina klass kamrater att lila e bättre ja har det lila å några av dom har de stora klumpiga

Nivå 1 · Novis

Lite är tusen gånger bättre!

Jämfört Med Nintendo Ds så är Nintendo Ds SÄMRE!

15 Aug 2006
Nivå 1 · Novis

Det vanliga, har ni sett på D-paden? Den är gjord av gummi. Har du någon gång haft en Super Nintendo, vet du vad du kan få för problem. Knapparna kan bli sega, och Gummi-D-paden inuti DS't kommer att få diverse på sig... Smuts, hack, väderskador och liknande. Mitt super Nintendo suger nu, eftersom jag inte kan få tag i mera kontroller, eller reparera min egen. Därför är Vanliga bäst. Och... Man är väl inte blind? Måste man ha starkare ljus o skit? Pff, vi normala människor klarar oss med en vanlig fin-fin Nintendo DS!

17 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Lite e bäst.

Nivå 3 · Lärling

Det är mindre volym på DS lite och den är mindre är den. Men vad är det för skilnad? DS lite är ju likadant som Vanliga + står det på fuskas första sida om nyheter att det kan bli spricka i det vi batteri lampan som kan sen fortsätta bli ennu längre spricka.

33% mindre volym.

20% mindre vikt. står det i Discshop.se

http://www.fuska.se/nyheter/sprickor_i_nin..._lite-s533.html så står det om sprickorna

Senast ändrad:

23 Aug 2006
Nivå 5 · Fuskare

vanliga, för jag har det :P och dessutom det som wofukomi sa... jag hade super nintendo och det gick ju inte så bra nej... visst vanliga e klumpigare kan jag hålla med om men det där med starkare ljus har jag aldrig fattat, man behöver ju inte starakare man klarar sig fin fint med det vanliga gamla ljuset även mitt i natten... så go NDS VANLIGA!!! :D

Nivå 1 · Novis

Hur fixar man ljuset ? :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in