Hoppa till innehåll

Nintendo Wii


Rekommendera inlägg

asså jag håller på å bli galen för jag orkar inte vänta ända till Q4 2006 då nintendo wii kommer [antar jag] jag sitter varenda dag och kollar på nån wii trailer/läser nån text eller nått sånt. men hur ska man orka vänta så långt egentligen?

 

nån som har nått tips hur man kan få tiden att gå fortare eller nått sånt :lol:

 

och jag vet inte om jag kommer ha råd med den till release dagen, för om jag sparar min månads peng varje månad [250 kr] då kommer jag ha typ 1000 kr exakt till november. men det räcker inte. så jag får väll önska mig pengar när jag fyller år. fast då ska jag få en video kamera så jag vet inte om jag kan få så mycket.

 

och tänk om wii kommer va slutsåld på release dagen å typ flera veckor efter det? vem vet, jag kanske inte kan få tag på den för den kommer va slutsåld..

 

får värkligen hoppas att jag får tag på en wii i tid. för jag bara MÅSTE ha en.

 

nån mer än jag som längtar efter wii? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag har redan sparat 600 kr, och kommer ha råd med en på releasedagen! :P

 

jag fick just pengar för jag städade hela huset, och när jag fyller år kommer jag att få pengar, för jag får kamera av föreldrarna och pengar av släkten. så jag kommer värkligen ha råd.

 

ska köpa red steel samtidigt som ja köper wii, och zelda har jag redan bokat på megastore för jag klarade ett prov med mvg då fick jag det av pappa :lol:

 

och nu har jag typ minst 500 kr AEG!

Redigerat av Mighty Adam
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kabby

Jag har redan sparat 600 kr, och kommer ha råd med en på releasedagen! :P

 

Måste tyvärr säga att Red Steel kommer att bli försenat :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...