detta är kul. ok, nej jag gillar inte hon för att hon sjunger ganska dåligt och att hon var med i idol. och att min syster sjunger hennes låtar!
och ni fattar väll att jag inte menar att hon är en billig hora?
detta är kul. ok, nej jag gillar inte hon för att hon sjunger ganska dåligt och att hon var med i idol. och att min syster sjunger hennes låtar!
och ni fattar väll att jag inte menar att hon är en billig hora?
↗ till inläggetVisst hon kanske har bra röst men det finns så många som är bättre Kelly Clarksson är bara en produkt som hon blev efter idol↗ till inläggetJag brukar vanligtvis acceptera andras åsikter, men du argumenterar ju inte ens för dina. Vad får dig att tycka att hon är en "billig hora"?guns n roses- W. Axl Rose!!!!!
hon är en bilig hora tycker jag.
det har Axl med.
Och snälla, vi vet redan att du avgudar Guns N' Roses över allt annat. Du behöver inte skriva det överallt. Kommentera istället vad du tycker om de andra, UTAN att jämföra dem med dina kära Axl. Om du är tvungen att ge dem nedvärderande kommentarer kan du åtminstone argumentera för varför du tycker som du gör.
↗ till inläggetJoakim Berg här också. Jocke är nu uppe i 2 röster! ^_^Joakim berg.
ok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok
↗ till inläggetinte för mig fast jag gillar han som spelar i Tenacious D :)ok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok
↗ till inläggetHan är dålig tycker jag.ok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok
↗ till inläggetok, vrf?↗ till inläggetHan är en rövslickare tycker jag.ok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok
↗ till inläggetok, vrf?↗ till inläggetok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok
Han är en rövslickare tycker jag.
Men åh. Jag menade inte så. Du förstår väl vad jag menar? Jag menade inte att han var en rövslickare.
Jag slutade gilla honom ungefär samtidigt som du började skriva i den här tråden.
↗ till inläggetok, nu vad det ju om att man skulle argumentera som ni tyckte! vrf tycker du så?↗ till inläggetHan är dålig tycker jag.ok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok
han är bra?
och nej jag fattar inte vad du menar med rövslickare?
↗ till inläggetok, nu vad det ju om att man skulle argumentera som ni tyckte! vrf tycker du så?↗ till inläggetok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok
Han är dålig tycker jag.
Jag tycker inte så. ;)
Det sade jag bara för att du skulle få en känsla om hur du är. Hoppas att du har förstått principen...
Axl är en ganska okej sångare, men hans röst är lite för hes för min smak. Melodin drunknar liksom lite i all heshet tycker jag, i alla fall på de lägre tonerna. Sedan wheilar (stavning) han lite för mycket. Det blir löjligt på vissa ställen.
Jack Black(tencacios D) och Antony keids(RHCP) är bra :)
Axl rose (guns n roses)
Kurt cobain (Nirvana) :cool:
↗ till inlägget↗ till inläggetok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok
Han är dålig tycker jag.
ok, nu vad det ju om att man skulle argumentera som ni tyckte! vrf tycker du så?
Jag tycker inte så. ;)
Det sade jag bara för att du skulle få en känsla om hur du är. Hoppas att du har förstått principen...
Axl är en ganska okej sångare, men hans röst är lite för hes för min smak. Melodin drunknar liksom lite i all heshet tycker jag, i alla fall på de lägre tonerna. Sedan wheilar (stavning) han lite för mycket. Det blir löjligt på vissa ställen.
men alltså jag blir inte sur bara för du tycker han är dålig.
Bono i U2 och Ben i Billy Talent. Båda har extremt unika röster.
↗ till inläggetok, nu vad det ju om att man skulle argumentera som ni tyckte! vrf tycker du så?↗ till inläggetok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok
Han är dålig tycker jag.
han är bra?
och nej jag fattar inte vad du menar med rövslickare?
vad menade du med det????????????
Bruce Dickinson och Bon Scott har grymma rockröster.
Förre sångaren i AC/DC, Bon Scott, och Jimi Hendrix har en väldigt "tuff" röst.
Corey Taylor i Slipknot
Kotoko och tjejerna i hinoi team :)
Kotokos röst är helt underbar
Btw de är japanska artister
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in