Manikku Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jolteon <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Umbreon :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 blaziken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 hur svårt kan det bli? FEL FORUM!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Raichu, Vaporeon, Sandslash, Ninetales och Gengar är mina favoriter. PS. Det här kanske inte passar in men jag har tänkt göra ett bra vattenlag med: Raichu attacker: Surf, Thunder, Thunderbolt, Quick Attack/Double Team Vaporeon attacker: Surf, Ice Beam, Sand Attack, Acid Armor Lapras attacker: Body Slam, Confuse Ray, Ice Beam, Rain Dance Slowking attacker: Flamethrower, Psychic, Surf, ??? och 2 eller 3 till, några tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Girafarig :wub: Kolla min avatar så ser ni mitt favvo djur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Snorlax B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 gengar snorlax och kadabra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Raichu, Vaporeon, Sandslash, Ninetales och Gengar är mina favoriter. PS. Det här kanske inte passar in men jag har tänkt göra ett bra vattenlag med: Raichu attacker: Surf, Thunder, Thunderbolt, Quick Attack/Double Team Vaporeon attacker: Surf, Ice Beam, Sand Attack, Acid Armor Lapras attacker: Body Slam, Confuse Ray, Ice Beam, Rain Dance Slowking attacker: Flamethrower, Psychic, Surf, ??? och 2 eller 3 till, några tips? Poliwrath.Favorit Pokémon är nog något annorlunda Weezing. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Weezing? varför, om man får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Typhlosion och ampharos! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Mew! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg