Corpsgrinder Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 men lol. är det ett tio-vårningshus? Hahahahaah du är så...Han menar 25 METER det finns väll trappor hahah! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 jaja. tillbaka till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Min nya är Gengar Thunderbolt Curse Rest Explosion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Min nya är Gengar Thunderbolt Curse Rest Explosion. Det var ju super dålig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 det sög! om du möter en onix... vad gör du då, Corpsgrinder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Explosion :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 jo men då vinner du inte över den. den kanske inte äns dör(/svimmar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 jo men då vinner du inte över den. den kanske inte äns dör(/svimmar). + att explosion är normal attack och är inte effektiv på sten :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1Master1 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 legendariska!! mewtwo och lugia är det som härskar! alla dessa har jag på lvl100 : mewtwo lugia ho-oh suicune raikou articuno ps, gillar inte att det ska vara "female" "male", så jag kör på "unown", förresten om någon vet, VAD ÄR SUPER EFFEKT MOT BLISSEY?! vad är det för sorts pokémon överhuvudtaget?! normal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 blissey är chansey's utveckling. den är normal. jag vill också veta vad som är effectivt mot normal för då kan jag ta snorelaxar med mina mew o mew2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1Master1 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 jag har testat med alla jag har, har inte hittat något än!? jag trodde först att det var crunch, men det var det tydligen inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 legendariska!! mewtwo och lugia är det som härskar! alla dessa har jag på lvl100 : mewtwo lugia ho-oh suicune raikou articuno ps, gillar inte att det ska vara "female" "male", så jag kör på "unown", förresten om någon vet, VAD ÄR SUPER EFFEKT MOT BLISSEY?! vad är det för sorts pokémon överhuvudtaget?! normal? lol!!!Unown`s dom är unown Och ditto är åxå unown dom som du har kan inte vara unown'!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg