💬
Logga in
Fuska.se

Fuskabot Skickade Numb-linkin Park

29 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 12 · Mästerfuskare
From: Draghon

To: Ytterman

Sent: 01/02-2004 20:55:02

Subject: låten

numb-linkin park

hmmmm...

Jag har ärligt talat aldrig skrivit något liknande till Ytter. :huh:
9 Aug 2006
Nivå 16 · Legendfuskare

efter som Admin förmodligen inte har gjort det så tror jag att det är en väääldigt konstigt bug eller så har någon hackat

och om jag har rätt så är Norton ikonerna på bilden från Norton AV 2006 & medelandet var från 2004 :huh:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Har ju varit lite trubbel med folk som fått skumma meddelanden eller kommit in på fel user... har fått pm utan avsändare en gång men admin sa att det var någon borttagen medlem förmodligen...

11 Aug 2006
Nivå 5 · Fuskare

Det e nog bara en bugg. :huh:

12 Aug 2006
Nivå 6 · Fuskare

Det e ju efter "skin bytet"

Nivå 3 · Lärling

Kan moderatorer skicka medelanden med fuskabot? Trode det bara var admin som kunde. Om moderatorer kan det tror jag någon försöker vara roliga. Någon kanske har hackat "Draghon"

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kan moderatorer skicka medelanden med fuskabot? Trode det bara var admin som kunde. Om moderatorer kan det tror jag någon försöker vara roliga. Någon kanske har hackat "Draghon"

Ingen kan, möjligtvis kan admin passet till fuskabot men allt som kommer från fuskabot ska komma från servern automatiskt. Ska bli hyfsat jättefel om någon fysisk person skickar från fuskabot...
Nivå 3 · Lärling

Så om man skriver tex en nyhet så klickar admin eller en moderator på Godkänn så skickar fuskabot automatisk ett medelande till mig som står att det är godkänd?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jups. Servern säger åt fuskabot att skicka ett meddelande automatiskt kan man säga ;)

13 Aug 2006
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Slutdiskuterat, buggar tas med [email protected] alt privatmeddelande till mig.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.