💬
Logga in
Fuska.se

The Sims 3

83 svar · startad

↗ till inlägget

the sims 3 kommer nog inte att komma ut :( . Det bhövs faktiskt en massa datakapacitet för att spela :huh: . Om the sims 3 ska vara ännu mer verklighetstroget kommer det inte att kunna spelas av de flesta datorer :angry: . Det kommer att lagga hela tiden och kommer att kracha.

sorry för att vara negativ men man måste ha mycket bättre nya datorer för att kunna spela ett sånt spel då. <_<

Klart det kommer ut, kapasiteten tror jag räcker i alla fall för en 06-07 data med bra prestanda.

Men stort blir nog spelet :D

EDIT: hittade en fake bild, men det hade vart coolt om grafiken var så (eller bättre).

post-67148-1204324462_thumb.jpg

Senast ändrad:

2 Mar 2008

det där är väll inte the sims3?? :huh:

↗ till inlägget

det där är väll inte the sims3?? :huh:

han skrev att han hittade en FAKE bild ;)
3 Mar 2008

Jag har hört att det ska komma ett The Sims 3 redan 2008. Alla jag pratat med tippar på framåt jul. Har även hört några få som säger i höst men det är nog bara önsketänkande. :P

Har för övrigt halv sträckspelat fritid nu. Gah va kul det är. Längtar så löjligt efter TS3.

↗ till inlägget

Jag har hört att det ska komma ett The Sims 3 redan 2008. Alla jag pratat med tippar på framåt jul. Har även hört några få som säger i höst men det är nog bara önsketänkande. :P

Har för övrigt halv sträckspelat fritid nu. Gah va kul det är. Längtar så löjligt efter TS3.

Vad är TS3 då?

men ååh just det! The sims3 antagligen:P

7 Mar 2008

svar till Crossball: Den bilden är inte fake , den bilden kommer från The Sims 3. En släkting till mig som bor i New York , hennes kompis känner han som gjort the sims spelen och hon skickade lite bilder till mig om hur det skulle se ut och den bilden va med. Så den är riktig.

9 Mar 2008

läste på en sida att sims 3 kommer ut slutet 2008-mitten 2009. men de hade också bifogat en bild med ett grafiksmakprov.

post-72444-1205083529_thumb.jpg

↗ till inlägget

läste på en sida att sims 3 kommer ut slutet 2008-mitten 2009. men de hade också bifogat en bild med ett grafiksmakprov.

Riktigt sexigt kommer det bli :P :)

MMmmm.... längtar redan :P

ja längtar också på the sims 3 :)

19 Mar 2008

Det kommer ut 2009.

20 Mar 2008

Hallå ? Har nån läst aftonbladet idag lr ? :P Det står om the sims 3 där ! :)

21 Mar 2008

det kommer ut 2009 gå in på www.thesims.se så ka ndu få mer info :P

Längtar som f*an B)

Ska bli riktigt kul att se om de har lyckats fixa till det riktigt verklighetstroget! :)

24 Mar 2008
↗ till inlägget

Ska bli riktigt kul att se om de har lyckats fixa till det riktigt verklighetstroget! :)

Jaa :D

Längtar som f*n

25 Mar 2008

:D Sims 3 kommer 2009 det står . :unsure: :blink:

jag kan berätta lite, det kommer inte bli någon jätteuppgradering av grafiken, nästan lika som på ts2

och nu behövs det inga laddningstider att åka till andra kvarter, allt hänger ihop typ.

26 Mar 2008

gå in på www.thesims3.com det står en massa saker där och sånt men om man kollar på bilderna där så ser ju allting nästan likadant ut bara lite anorlunda

↗ till inlägget

Jag undrar om någon vet när The sims 3 kommer eftersom att alla spelföretag och elektronik företag verkar rea ut The sims 2 och expansion packen. Någon som vet när eller om det har spekulerats i om The sims 3 kommer snart??

Det kommer 2009 :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in