Shadowborn Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 vilka magier och vapen börjar man med som night elf warior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 asså det bror ju på vilken class man väljer, men som racial får du shadowmeld. Det är som stealth fast man inte kan röra sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Han sade Night Elf WARRIOR... Jag tycker att det är ganska självklart vilken class han menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Han sade Night Elf WARRIOR... Jag tycker att det är ganska självklart vilken class han menar... OCH DU? VET DU VAD? DET ÄR SKILLNAD PÅ "SHADOWMELD" (användbar av alla night elfs) OCH "STEALTH" (rogue skill) För att svara på den, annars rätt dåliga, frågan, så börjar warriors utan magier, dock med Heroic Strike.. Och vapen? Worn hatchet eller nåt sånt strunt vapen. PS. Fel forum. Redigerat 8 Augusti 2006 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jo...Jag vet =P Jag sade inte heller någonting om Stealth eller Shadowmeld... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 hrmm, verkade som om du ironiserade pho´s post :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Det gjorde jag inte... Jag bara tillrättavisade den förstadelen av den... Alltså från start till komma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Vapen: Worn Shortsword och typ nån skitsköld (battered buckler typ) Magi: Heroic Strike (första skillen du lär dig som du kan träna på lvl 1 är Battle Shout) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 man har ingen sköld från början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 jo, som NE warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Som Gnome, Human, NE. Undead, Troll så börjar man med Sword och sköld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg