WASD Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) Finns det en sida där man kan ha en egen SMS tjänst ? te.x skicka spel3 till 70123 Så kommer ett spel tillbaks men det kostar 10 kr att skicka Redigerat 9 Augusti 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 http://www.mosms.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 den värkar bra men där måste man ge ut person nummer var man bor & allting PS. jag behövre inte käna pengar på det, ska bara visa roliga spel för mina kompisar som jag har & det ska hällst kosta vanlig SMS-taxa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Du måste dessvärre skriv in dina uppgifter där. Du kan ta minst 5kr per sms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Har du någonsin tänkt på att det kostar att ha en sms-tjänst? Därför måste mosms ta hälften av det du tjänar. Vill du att dina kompisar ska kunna få sånt gratis får du börja betala för en riktig sån sms-tjänst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Där man ska skriva i URL för vart det ska "hamna" (Bekräftelse eller nått) hur gör jag då för att få den till min hotmail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 den värkar bra men där måste man ge ut person nummer var man bor & allting PS. jag behövre inte käna pengar på det, ska bara visa roliga spel för mina kompisar som jag har & det ska hällst kosta vanlig SMS-taxa Du får betala hundringar i månaden om du ska hålla på med vanlig SMS-taxa. Börja med mosm och se hur det funkar och om folk köper mycket. Sen om det går bra så kanske du ska fixa riktigt bra sms leverantör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.