Hej jag undrar vilket spel jag ska köpa i höst för jag ska nämligen köpa ett sple då
Har tänkt köpa MPH elr ACWW
Hej jag undrar vilket spel jag ska köpa i höst för jag ska nämligen köpa ett sple då
Har tänkt köpa MPH elr ACWW
jag tycket att du ska köpa Wii men av DS spelen ska du ta acww, köpte det dagen det kom ut i sverige (31 mars) & har inte tröttnat än :cool:
Castlevania: Dawn of Sorrow om jag får komma med andra förslag en AC:WW och MPH, om jag inte får så MPH
Jag tycker att du ska köpa mario Hopps 3 0 3 eller pokemon diamond ( pokemon diamond kommer i oktober) (och mario Hopps 3 0 3 kommer den 11 september.
↗ till inläggetPokemon diamond oktober i svergie elr?Jag tycker att du ska köpa mario Hopps 3 0 3 eller pokemon diamond ( pokemon diamond kommer i oktober) (och mario Hopps 3 0 3 kommer den 11 september.
New super mario (inte hållbar)
acww (Hållbar, men om man inte tycker om spel som man inte har uppdrag på så e den dålig)
Big brain academy (Det ser ut att vara bra men jag har inte provat)
Mario hoops 3 on 3 kommer antagligen bli ett katastrofspel om det kommer 11 september
↗ till inläggetMario hoops 3 on 3 kommer antagligen bli ett katastrofspel om det kommer 11 september
Du jag har tillomed spelet men på japanska men den spelet är super duber bra! En av dom bästa Ds spelen hittils.
Men om du gillar inte basket då tycker jag att du behöver inte köpa den här :D :gitarr: B)
MPH... så klart?
MPH jätteroligt spel, multiplayer äger
MPH!
Mph lätt också !..
Vad står Mph och Acww för?
↗ till inläggetVad står Mph och Acww för?
M:metroid P:prime H: hunters
A : animal A: crossing : W: wild W: world
jag skulle ha köpt zelda,mario hoops 3-on-3,yoshis island2 eller en wii
Vad går mario hoops 3-on-3 ut på? Vad handlar det om?
↗ till inläggetJag gillar inte zleda spelen hatar basket och jag kommer få yoshis islnd 2 när jag fyller år <_<jag skulle ha köpt zelda,mario hoops 3-on-3,yoshis island2 eller en wii
vänta på Final Fantasy tre remaken ist?
↗ till inläggetEtt Mario basket-spel.Vad går mario hoops 3-on-3 ut på? Vad handlar det om?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in