Vad tycker ni om Kungens uttalande om sultanen av Brunei?
Jag tycker att kungen också är en människa så han får också säga som han vill precis som alla andra människor.
MONARKI
Vad tycker ni om Kungens uttalande om sultanen av Brunei?
Jag tycker att kungen också är en människa så han får också säga som han vill precis som alla andra människor.
MONARKI
Det tycker jag med!
Jepp yttrandefriheten borde gälla för honom också. Han är en människa precis som vi
Tycker jag också!
håller med
Vad skulle ni säga om Knugen [Hahaa] skulle vilja stänga av alla datorer och starta krig och dyrka s*tan? Jag skulle lätt säga att han också är en person och har yttrandefrihet.
Han kanske inte får säga vad som helst han representerar ju sverige. Tänk om Kungen var Facist och gick ut och sa det. j*vla vilken liv det skulle bli då.
Nej men dåså. Fatta att det jag skrev var ironiskt. Kungen får INTE säga vad han vill. Ner med monarki. Kungen har ingen makt alltså är han onödig.
helt onödig är han ju inte. Utan honom skulle vi inte ha ett fint slott att titta på i stockholm
Det var inte han som byggde slottet.
Fattar inte varför det var så farligt med att han sa att det var ett öppet land.. :blink:
inte ja heller...
TJOHOOOO GISSA VEM SOM HAR SKREVIT TUSEN INLÄGG
Jag har varit i Brunei och det är inte så schysst där.
Men kungen gör en sorts reklam för Sverige.
Han tyckte att det var som han sa i Brunei.
Jag tycker verkligen det är löjligt att S,V,MP tar sin chans nu.
Att bli av med Monarkin är precis vad dom vill.
kungen är onödig tyker jag
Antagligen har vi en Kung med total makt, som en president typ, eller har vi en President! Jag tycker vi ska ha President, trotts att jag är moderat o allt..
Jag tycker vi ska ha mig som härskare. :P
Mäh.. då lär Sverige bli "jätte" bra.. hehe.Jag tycker vi ska ha mig som härskare. :P
Jupp, "jätte" bra. För då skulle du inte existera + alla andra för ni tar självmord. För ingen vill ha mig som kung. För då skulle jag heta :
Kung á lá YoToBanKoto.
Jag skulle vilja vara President över Sverige, bygga upp försvaret, säkerheten och privatiseringen hade varit stor. Minst 20 livvakter hade jag haft hehe.. Sen så skulle jag ockupera Norge för deras olja o natur gaser o höjt priserna o förbjudit bensindrivna fordon..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in