Så då hade vetenskapsmännen hatat dig!
För uppfinna så många sorters el-drivna bilar till alla i Sverige. Nstnstnsntnst.
Så då hade vetenskapsmännen hatat dig!
För uppfinna så många sorters el-drivna bilar till alla i Sverige. Nstnstnsntnst.
Nej, bättre än att förstöra jorden med bensin drivna bilar... Sen hade jag satsat på Eldriven teknik med nya kraftverk.
han får väl säga vad han vill, det blir ju bara värre för han själv
Hur då?han får väl säga vad han vill, det blir ju bara värre för han själv
Ja precis hur då och vad då?
Skulle du bli sveriges ledare??? Du talar till en kommiunist!!!! Jäkla moderat!!!! Nu behöver jag inte nämna att min pappa är avlägsen släkting Med Bo Punggren...Jag skulle vilja vara President över Sverige, bygga upp försvaret, säkerheten och privatiseringen hade varit stor. Minst 20 livvakter hade jag haft hehe.. Sen så skulle jag ockupera Norge för deras olja o natur gaser o höjt priserna o förbjudit bensindrivna fordon..
Lite felstavat så jag....skitsamma
Är du kommunist?! Moderat - Sveriges framtid. Nej jag skulle bara vilja lyfta Sverige från den djupa skit träsket den ligger i nu. fast jag skulle inte ha tid med lilla Sverige, om jag inte fick göra som jag ville..(Kassler @ 11/02-2004 20:10:13)Jag skulle vilja vara President över Sverige, bygga upp försvaret, säkerheten och privatiseringen hade varit stor. Minst 20 livvakter hade jag haft hehe.. Sen så skulle jag ockupera Norge för deras olja o natur gaser o höjt priserna o förbjudit bensindrivna fordon..
Skulle du bli sveriges ledare??? Du talar till en kommiunist!!!! Jäkla moderat!!!! Nu behöver jag inte nämna att min pappa är avlägsen släkting Med Bo Punggren...
Jag är inte kommunist!(Ferrie @ 11/02-2004 20:13:24)(Kassler @ 11/02-2004 20:10:13)Jag skulle vilja vara President över Sverige, bygga upp försvaret, säkerheten och privatiseringen hade varit stor. Minst 20 livvakter hade jag haft hehe.. Sen så skulle jag ockupera Norge för deras olja o natur gaser o höjt priserna o förbjudit bensindrivna fordon..
Skulle du bli sveriges ledare??? Du talar till en kommiunist!!!! Jäkla moderat!!!! Nu behöver jag inte nämna att min pappa är avlägsen släkting Med Bo Punggren...
Är du kommunist?! Moderat - Sveriges framtid. Nej jag skulle bara vilja lyfta Sverige från den djupa skit träsket den ligger i nu. fast jag skulle inte ha tid med lilla Sverige, om jag inte fick göra som jag ville..
Jag är blandning mellan C och M
JAG GILLAR INTE SOCIALDEMOKRATERNA FÖRESTEN!!
Nä frågade en annan.. gillar heller intre Socialdemokraterna..(Sauron_VI @ 11/02-2004 20:15:55)(Ferrie @ 11/02-2004 20:13:24)(Kassler @ 11/02-2004 20:10:13)Jag skulle vilja vara President över Sverige, bygga upp försvaret, säkerheten och privatiseringen hade varit stor. Minst 20 livvakter hade jag haft hehe.. Sen så skulle jag ockupera Norge för deras olja o natur gaser o höjt priserna o förbjudit bensindrivna fordon..
Är du kommunist?! Moderat - Sveriges framtid. Nej jag skulle bara vilja lyfta Sverige från den djupa skit träsket den ligger i nu. fast jag skulle inte ha tid med lilla Sverige, om jag inte fick göra som jag ville..
Jag är inte kommunist!
Jag är blandning mellan C och M
JAG GILLAR INTE SOCIALDEMOKRATERNA FÖRESTEN!!
Kommunist, ja visst!
HATA G.P.!
Tycker inte om kommunister och sossar... man ska vara moderat.
Jo, säger han nåt fel, får han ju skylla sig själv när all politiker blir agra och pressen galnaHur då?
Är det inte mycket bättre att sända ut kungen som reklampelare än att sända ut
F*TA G.P
Men det är väl inte säkert om pressen eller politikerna blir arga? Dem lär hylla mej som SVeriges hjälte som lyfter upp Sverige ur sumpmarken. Dessutom ska jag ränsa Stockholm lite.. hehe..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in