Naeee....den har skulder på 9 miljoner så vi får inte kopiera någonting...kassler din skola måste va rik
Skolcafé
hehe... vi har ett cafe också... rätt bra, men jag köper aldrig nåt där, och nu har dom höjt priset på läsk också, men det är kul att stå där(elever turas om) för då kan man ta....
Jäkla banditer!
9 mille!!?!?! Ni måste ha mkt lån..
Min syrras skolas cafe blev rånat av tre elever en gång!
Vårt är ganske bra det finns ganska mycket olika saker att välja på så jag btukar köpa något där är jag hinner och har pengar med mig
Jag köper nästan aldrig. Jag tigger av andra som köpt.
Nä man måste ju ha råd spel också :)
en i min klass handlar där varenda rast.
vårt cafe har haft allt från mintkakor till semlor. men helt plötsligt så har dem bara negerbollar som smakar skit från arslet och frallor
det är skit café på min skola det suger och så har vi en gammal tant också som skol värdinna hun bara sitter och sover :angry:
Ta upp det på något klassråd då...
Vi får stå i cafét själva!
menar du "småbarnen" i årskurs 1 2 3 4 5 och 6???(Chihuahua @ 11/02-2004 19:11:34)HAHA, vi har inte råd med ett café
Samma här.
Inklusive vi får inte ha nåt annat än tuggummi i skolan.
Urkasst. Jaja ska inte klaga så de ändrar sig. Slutar liksom nian nu i sommar, så varför arbeta för att göra det bättre för småungarna?
De måste också få lida lite...
isåfall vad menar du med att vi ska få lida lite också?! vi har inget skolcafé och vi har inte ens salt i/på potatisen!!!!
faktum är att jag äter skolans mat i genomsnitt 3 ggr i veckan!
eller oj förlåt menade du dom vuxna som tänker så??(roxyIII @ 24/02-2004 17:30:16)(Chihuahua @ 11/02-2004 19:11:34)HAHA, vi har inte råd med ett café
Samma här.
Inklusive vi får inte ha nåt annat än tuggummi i skolan.
Urkasst. Jaja ska inte klaga så de ändrar sig. Slutar liksom nian nu i sommar, så varför arbeta för att göra det bättre för småungarna?
De måste också få lida lite...
menar du "småbarnen" i årskurs 1 2 3 4 5 och 6???
isåfall vad menar du med att vi ska få lida lite också?! vi har inget skolcafé och vi har inte ens salt i/på potatisen!!!!
faktum är att jag äter skolans mat i genomsnitt 3 ggr i veckan!
vårt cafe har blit mycke bättre sen vi köpte in lite bullar!
innan kunne man inte köpa nåt!
PÅ skolan jag ska börja på nästa termin ska det finnas ett as bra cafe med godis choklad kakor läsk och allt!!
käka inte för mycket bara. att ta ett choklad vid 10 tiden dagen man går till halv fyra är jävligt dumt. Fatta vad trött man blir sen!
jah glömmer jämt att ta med pengarna till skolan. bara för jag försover mig jämt.
det spelar ingen roll fall jag glömmer det finns nästan aldrig nånting i vårat café :rolleyes: