💬
Logga in
Fuska.se

El Scooter

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag skullle vilja köpa en el scooter om det är nån som har en.

Kolla på bilden. jag vill köpa en sådan eller en liknande :)

post-33889-1155551419_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling

vad skall du med en sån till ? Dessutom är du väll lite ung för att köra en sådan? ;)

Endast tillåten inom inhängnat område.

Ha kul.

Nivå 0 · Nykomling
Blocket vet jag att dem har några...
Nivå 0 · Nykomling

Min lillasyster har en sån. Köp inte en Scooter! Det är definitivt inte värt pengarna. Specielt när man bara får köra i sin egen trädgård, då blir det inget kul. :(

Senast ändrad:

15 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling

Det är nog ingen direkt kvalite på dom heller, för såna som är billiga brukar ej hålla så länge.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Min kompis har en sån och han brukar köra på typ trottoaren och mindre väger och ibland förbi ett hus där det bor en polis och han säger inte till:P dom går i 25-30km/h som max! det är ingen åldersgräns!

Nivå 0 · Nykomling

Det är visst ÅLDERSGRÄNS ! 15 år måste man vara för att få köra ett motor-drivet fordon ! Min klasskanmrat fick lämna tillbaka sin till affären när han var 13, pga att han var för ung..

Nivå 0 · Nykomling

köp en dirt bike soom jag toppar 70

kostade 3k =)

eller så väntar du tills du blir 15 och får köra :)

Scooter är skönt. Vänta tills du är 16 så får du göra på riktiga vägar :)

Men elscooter är tillåtet och köra i vanliga områden. Bara man inte överskrider 30kmh!

Nivå 0 · Nykomling

@DonKeN: Vad konstigt, när min lillasyster fick sin stog det att man inte fick köra på allmänt område.

Nivå 0 · Nykomling

Kanske beror på ålder ??

Mycket beror på ålder. Jag kan köra runt med bilen i trägården om jag vill. Men jag får inte köra på vanliga vägar

Senast ändrad:

16 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling

Du får nog köra omkring med den... det finns ju eldrivna fyrhjulingar i leksaksaffärerna annars :D

Nivå 0 · Nykomling

En sån där el-skooter får du nog köra, ser inga problem med det.

För att köra en vanlig moped (klass 2) måste du vara 15 år, och jag har svårt att se det där klassas som en moped.

Sen för EU-moped måste du ta ett speciellt certifikat, eller ett körkort där du får göra teorilektioner och uppkörning.

Nivå 0 · Nykomling

Hur mycket kostar den?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

Vet du vad eurostore ligger? Omdu bor här vid stockholm kan du köpa en i länna bredvid mio möbler.

affärer som ligger nära:

mio möbler-bredvid

vega bar(hamburgeställe)-50till100m ifrån eurostore

lännasport-300till400m ifrån eurostore

bauhaus-300till400m ifrån eurostore

hemsida: >>KLICKA HÄR<<

gå sen in på typ motorfordon och sen elmoppar.

Sen kan du kolla på blocket och sådana sidor :D

Senast ändrad:

20 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18
Det är visst ÅLDERSGRÄNS ! 15 år måste man vara för att få köra ett motor-drivet fordon ! Min klasskanmrat fick lämna tillbaka sin till affären när han var 13, pga att han var för ung..

Man måste vara 13 för att få köra den på vägarna.

Men är det nån som säljer en eller?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in