↗ till inläggetÄr det någon som vet om det släpps innan jul? Ska i sådana fall önska mig det... ;)
Jag tror att det släpps 15 dec. till GameCube. Det släpps till Wii på releasen (8 dec.)
↗ till inläggetÄr det någon som vet om det släpps innan jul? Ska i sådana fall önska mig det... ;)
Jag tror att det släpps 15 dec. till GameCube. Det släpps till Wii på releasen (8 dec.)
e inte Wii Realesen 12 november?? :blink:
Nej wii kommer 8 december
Wii kommer 8:e December till Sverige,2 December till Japan och 17 November till Usa . Samma dag som Wii releasen kommer Zelda Twilight Princess ut till Wii men inte till Gamecube. Jag tror GC versionen kommer ut typ 1 vecka efter Wii eller så.
Lita inte på något annat än nintendo.se. Det är den offeciella svenska nintendosidan. Och där står 06-12-08. Finns dessutom en countdown med dagar, timmar och sekunder till release.
Ni borde läsa artikeln om det i LEVEL
En vän till mig sa att Gamecube-versionen inte skulle komma till Europa...? stämmer det? :(
↗ till inläggetEnkelt svar: Din kompis håller sig inte informerad. GC versionen kommer några dagar efter Wii.En vän till mig sa att Gamecube-versionen inte skulle komma till Europa...? stämmer det? :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in