💬
Logga in
Fuska.se

Vad E Bäst Med Livet!

85 svar · startad

Det är härligt att vara på gymet o bygga på muskler.. det är alltid skoj o se hur imponerade tjejerna blir..

Kunde gissa det. :P

om inte datorn fanns skulle inte vi leva.. det är sant för isf skulle inte jobben ha några och vidare ni fattar om man tenker nog grant men forum.fuska.se (denna sida) äger ju så den hamnar också med på listan...

Jo vi skulle leva, hur överlevde folket för 2000 år sedan då? men det är roligare med datorerna.. men vi klarar oss utan dem, bara det att vi har blivit för data fixerade nu... Vem klarar sig utan en dator när ni är ute o kampar?

Jag klarar mig utan dator. (Som otroligt är).

Jag med.*nästan*

^^

^^hehe

Senast ändrad:

Datorn är bara till underhållningen, som t.ex. TV. Tycker bättre om tjejer, än en dum plåtburk som förintar oss själva.. el och sånt syftar jag på.

Ja, förintar är rätt ord. Man kan få en el-stöt! HMPH! Sådså!

Nej hehe... ju mer el vi förbrukar desto mer URAN, KOL eller olja måste förbrukas vilket leder till att dem fortare tar slut och då har vi inget el kvar.. sen värmer vi upp hela jordklotet vilket kan leda till katastrof.. allt för att vi sitter på burken och förbrukar el..

Nä men för att det finns miljöbovar som eldar med olja!!!

40 % av Sveriges energi är Olja... mm, många miljöbovar.. ca 4 miljoner...

Men då kan man kalla dig mördare Ferrie! Du förbrukar el vid PC:n.

De bästa med livet måste vara haxxa, sova, skoja m.m.

Men då kan man kalla dig mördare Ferrie! Du förbrukar el vid PC:n.

Mjo alla som använder el är väl på nåt sett framtidens mördare.

Vad tycker ni e bäst här i livet?

Att ha tur! :D

SKitsamma om jorden går under. Då får vi väl bosätta oss på Halo i stället, Det är lugna puckar den sprängs inte förrän 2550 talet.

aa.. men jorden sprängs inte förräns år 4 miljarder..

Jaja jag hinner nog leva klart tills dess får jag hoppas

Livet e en fest...för det mesta! :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in