Vilket tempel(eller typ mini tempel som man gör när man är liten) tycker ni är svåras i Zelda Ocarina of time?Jag har kommit till Shadow Temple och tycker nog water temple är svårast(jobbigast)... :visslar:
Zelda Oot
Hittils(ligger i Shadow temple) så tycker jag nog Water temple,jag ligger typ i slutet av shadow och hittils så e shadow temple lättast..
fire o water e lätt jobigaste.... shadow temple e den lättaste templet...
↗ till inläggetfire o water e lätt jobigaste.... shadow temple e den lättaste templet...
Jasså? Jag tycker raka motsatsen fire och water klarade jag så lätt att jag bara ville fortsätta på dom templena om och om igen :) men shadow temple den har jag verkligen problem med. Jag har bara irrat runt där utan att komma vidare. <_<
Ingen som tycker Forest Temple!?
VATTENTEMPLET KAN GÅ OCH HÄNGA SIG! :URK:
Water Temple är svårast och Fire Temple är lättast.
Water Temple är svårt just eftersom det är så otroligt tråkigt. Tråkig musik, tråkigt tempel. Annars kan Spirit Temple vara lite kenpigt ibland.
jag tycker nästan shadow temple men water temple slår det tämplet så jag tycker water temple är jobbigast :zzz:
↗ till inläggetWater Temple är svårt just eftersom det är så otroligt tråkigt. Tråkig musik, tråkigt tempel. Annars kan Spirit Temple vara lite kenpigt ibland.
Det är ju f*n roligaste templet i hela spelet med världens roligaste miniboss: Dark link.
musiken är inte tråkig och templet e fetkul (förutom bossen för lätt)
Jag tycker lungt att Forest- och Water tempel e jobbigaste OCH tråkigast! Forest e ju yber tråkigt av samma anledning som Water: tråkig musik, tråkiga tempel!
Bara att inse asså jag gav upp efter en vecka på BÅDE Water och Forest!
↗ till inläggetJag tycker lungt att Forest- och Water tempel e jobbigaste OCH tråkigast! Forest e ju yber tråkigt av samma anledning som Water: tråkig musik, tråkiga tempel!
Bara att inse asså jag gav upp efter en vecka på BÅDE Water och Forest!
EN VECKA!?! Shit jag varvar skiten på två dagar.
Inget är riktigt svårt när man fattarvad man ska göra. men Water är jobbigast och Shadow tempel, coolast och lättast! :)
vart finns forest tempel :P
jämt mellan water temple och fire temple..
Water temple är det tråkigaste för att man måste sänka vattnet, höja vattnet hela tiden plus att byta skor.
water temple är aslätt klara det på en kvart spiritemple e lite svårare ganons tower e rätt klurigt
E ja den ända som tycker Shadow Temple e svårast?Man blir så j*vla förvirrad helt pcykad lisom...Spirit temple e roligast.Lättast e nog.forest temple iaf bossen......Och sen e shadowtemple lite små läskigt grrrrr
↗ till inläggetvart finns forest tempel :P
I lost woods följ musiken där igen så hittar du de :)