💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Oot

25 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Vilket tempel(eller typ mini tempel som man gör när man är liten) tycker ni är svåras i Zelda Ocarina of time?Jag har kommit till Shadow Temple och tycker nog water temple är svårast(jobbigast)... :visslar:

Nivå 3 · Lärling
Vatten templet helt klart. Eld templet när man är stor är också ganska långtråkigt.
Nivå 5 · Fuskare

Hittils(ligger i Shadow temple) så tycker jag nog Water temple,jag ligger typ i slutet av shadow och hittils så e shadow temple lättast..

fire o water e lätt jobigaste.... shadow temple e den lättaste templet...

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

fire o water e lätt jobigaste.... shadow temple e den lättaste templet...

Jasså? Jag tycker raka motsatsen fire och water klarade jag så lätt att jag bara ville fortsätta på dom templena om och om igen :) men shadow temple den har jag verkligen problem med. Jag har bara irrat runt där utan att komma vidare. <_<

21 Aug 2006
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

Ingen som tycker Forest Temple!?

VATTENTEMPLET KAN GÅ OCH HÄNGA SIG! :URK:

Nivå 6 · Fuskare

Water Temple är svårast och Fire Temple är lättast.

22 Aug 2006
Nivå 6 · Fuskare

Water Temple är svårt just eftersom det är så otroligt tråkigt. Tråkig musik, tråkigt tempel. Annars kan Spirit Temple vara lite kenpigt ibland.

Nivå 3 · Lärling
Men inget går upp i mot att dräpa Bongo Bongo i Shadow tempel. Det är lätt den roligaste bossen på spelet.
23 Aug 2006
Nivå 2 · Novis

jag tycker nästan shadow temple men water temple slår det tämplet så jag tycker water temple är jobbigast :zzz:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Water Temple är svårt just eftersom det är så otroligt tråkigt. Tråkig musik, tråkigt tempel. Annars kan Spirit Temple vara lite kenpigt ibland.

Det är ju f*n roligaste templet i hela spelet med världens roligaste miniboss: Dark link.

musiken är inte tråkig och templet e fetkul (förutom bossen för lätt)

Nivå 1 · Novis

Jag tycker lungt att Forest- och Water tempel e jobbigaste OCH tråkigast! Forest e ju yber tråkigt av samma anledning som Water: tråkig musik, tråkiga tempel!

Bara att inse asså jag gav upp efter en vecka på BÅDE Water och Forest!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag tycker lungt att Forest- och Water tempel e jobbigaste OCH tråkigast! Forest e ju yber tråkigt av samma anledning som Water: tråkig musik, tråkiga tempel!

Bara att inse asså jag gav upp efter en vecka på BÅDE Water och Forest!

EN VECKA!?! Shit jag varvar skiten på två dagar.

24 Aug 2006
Nivå 4 · Lärling

Inget är riktigt svårt när man fattarvad man ska göra. men Water är jobbigast och Shadow tempel, coolast och lättast! :)

11 Jan 2007
Nivå 0 · Nykomling

vart finns forest tempel :P

12 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

jämt mellan water temple och fire temple..

19 Jan 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Water temple är det tråkigaste för att man måste sänka vattnet, höja vattnet hela tiden plus att byta skor.

22 Jan 2007
Nivå 2 · Novis

water temple är aslätt klara det på en kvart spiritemple e lite svårare ganons tower e rätt klurigt

2 Feb 2007
Nivå 1 · Novis

E ja den ända som tycker Shadow Temple e svårast?Man blir så j*vla förvirrad helt pcykad lisom...Spirit temple e roligast.Lättast e nog.forest temple iaf bossen......Och sen e shadowtemple lite små läskigt grrrrr

↗ till inlägget

vart finns forest tempel :P

I lost woods följ musiken där igen så hittar du de :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in