💬
Logga in
Fuska.se

Saddam Hussein

348 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Mm. Eftersom det inte är lagligt med streetrace.

Jag pratar också om olagliga streetrace som t.ex birka,black race och stockholm open. Och dessa streetrace är på 401meter, och fungerar ungefär som ett dragrace. Har varit med om en enda olycka på ett flertal race, och det var precis som jag sa, en utav förarna tappde fäste och voltade av vägen.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Jo det är sant, vid verkligt bevisade olyckor kanske inte dödstraff är lösningen.

↗ till inlägget

Det är förarens problem att han kör dåligt.
27 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Dålig o dåligt. tändningen la av och han fick nit, så det var nog mer att bilen inte fungerade som den ska. Men det har väl inte till saken att göra..... Det jag ville påpeka var att dessa streetrace inte utgör någon stor fara för allmänheten och att folk som kör för fort till vardags utgör större fara.

Trots att jag är emot dödstraff mycket så tycker jag att denna filur förtjänar det...

↗ till inlägget

Bilar har inte tillvärkats för olagliga streetrace så det är lite dumt och säga att bilen inte fungerade som den skulle.
28 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Haha har dom inte? Det var något nytt för mig, du kan ju t.ex spana in brillkos kärra. http://www.brillko.se/images/2004-05-15/im...es/image18.html .... Se och häpna, jag tycker det ser ut som att det är en bil som är tillverkad för streetrace. Eller det kanske ser ut som en helt vanlig gatbil för dig, anpassad för rusningstrafik kanske........ men som sagt det har inte med saken att göra.

Om man kör lagligt streetrace så finns det regler nog och då har företaget tillverkat bilen enligt reglerna.

Men Företagen vet inte om hur olagligastreetrace går till.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Om man kör lagligt streetrace så finns det regler nog och då har företaget tillverkat bilen enligt reglerna.

Men Företagen vet inte om hur olagligastreetrace går till.

Tror nog att det är du som inte vet om hur ett streetrace går till. Dom flesta bilarna är justerade av förarna, det är inga vanliga bilar utan det är bilar som endast körs i streetracesamanhang. Det finns även företag som gör så kallade "streetrace-bilar" och sen om dessa används på lagliga eller olagliga race skiter dom fullständigt i. Dom flesta förarna som kör olagliga race kör även lagliga.

Och det är samma regler och krav under ett olagligt som i ett lagligt race, enda skillnaden är just att man inte kör på ett inhängnat område så som t.ex en flygplats. Tycker att vi ska återgå till ämnet nu, då du troligtvis inte hur dessa streetrace går till. Och oavsett så har det nu inte med ämnet att göra längre.

Men alltså om man kör ett olagligtstreetrace och kör över någon så ska man få det. Man har brytit mot 2regler. Alltså du tycker ju synd om mördare. Men du tycker inte synd om dem oskyldiga som blir mördade.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Men alltså om man kör ett olagligtstreetrace och kör över någon så ska man få det. Man har brytit mot 2regler. Alltså du tycker ju synd om mördare. Men du tycker inte synd om dem oskyldiga som blir mördade.

Så du menar att bara för att jag är emot dödsstraff så tycker jag synd om mördare och jag skiter i den mördade.... hmmm bra slutsat, ungefär som alla din dumma inlägg som jag har klagat på. Jag får väl förklara för dig. Bara för att jag inte anser att man inte borde få dödsstraff om man råkar köra över någon under ett streetrace så betyder det inte att jag tycker att föraren ska bli straffad. Däremot så anser jag inte att detta är ett MORD utan en olyckshändelse(vållande till annans död) Förstår du? Som jag sa tidigare, ett mord är när man tar någons liv med UPPSÅT!!!

Nivå 3 · Lärling

Prata inte om bilar, prata om Saddam Hussein istället för tråden handlar just om honom.

Spelar roll om det är en olyckshändelse på ett olagligt streetrace. Man visste redan innan att det är olagligt och att det kan skada någon.

29 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Spelar roll om det är en olyckshändelse på ett olagligt streetrace. Man visste redan innan att det är olagligt och att det kan skada någon.

Och då har vi kommit fram till att det inte är ett mord. Slutdiskuterat om det nu.
30 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling

Jag tror USA tvekar med att avrätta honom bara för att dom har hjälpt honom en gång i tiden. Men ändå, han har ju begått folkmord på en massa människor för att dom har protesterat mot hans regim, så jag undrar vilket av dom två sakerna som väger tyngst? :mellow:

Senast ändrad:

22 Oct 2006
Nivå 2 · Novis

Han e taskig mot folk men jag tycker ändå att de jäligt synd om han

Nivå 4 · Lärling

Han förtjännar minst livstid

Och då menar vi livstid! Inte 20års fängelse?! Men alltså, räkna med att han kommer få hjälp med och rymma från fängelserna. Det har ju alla andra terroristerna lyckats med.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Hur kan du tycka synd om honom, vet du vad han gjort? Han är bland de ondaste människor som någonsin har levat.

23 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Hej jag mördade hela din släkt, alltså jag var lite trött då, du tycker väl synd om mig jag menar alla blir trötta någon gång. Saddam har gjort många dåliga saker, stått bakom mord och andra otrevligheter. Att tycka synd om honom där går väl ändå gränsen?

Har straffet bestämts än förresten?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in