Ähhh....Jag köper faktist NSMB!
20 Years Old,but Fresher Than Ever!
Man tröttnar på mario. Alla har ju klarat ut klassikerna, då vill man inte köra det längre :P
↗ till inläggetJa, du gör dock ett misstag om du köper det innan du har spelat klassikerna.Ähhh....Jag köper faktist NSMB!
Varför det? Allt som händer är att man inte spelat i samma stil förut så att det blir ännu roligare.
↗ till inläggetPrecis!Det var bättre än vad jag tänkte säga.Varför det? Allt som händer är att man inte spelat i samma stil förut så att det blir ännu roligare.
↗ till inläggetDå blir ju klassikerna ännu roligare än nsmb och är därmed ett mycket bättre köp?Varför det? Allt som händer är att man inte spelat i samma stil förut så att det blir ännu roligare.
↗ till inläggetNej, då köper man nsmb eftersom det har bättre grafik och bättre power-ups.Varför det? Allt som händer är att man inte spelat i samma stil förut så att det blir ännu roligare.
Och hur stor roll spelar grafiken när klassikerna ändå tar nsmb i alla andra kategorier?
Klassikerna tar inte nsmb. Jag är hellre en Koopa än en groda. :P
Klassikerna äger nsmb, varför? NSMB är för lätt, du klarar det utan att behöva tänka på en bana. Super mario world och Super mario bros. 3 kräver skicklighet och nötning på en hel del banor.
↗ till inläggetKanske, men vissa (tex jag) har redan klarat ut Super Mario World/Super Mario Bros. 3 och vill ha nyare spel som som ett + har bättre grafik och nya moves och items.Klassikerna äger nsmb, varför? NSMB är för lätt, du klarar det utan att behöva tänka på en bana. Super mario world och Super mario bros. 3 kräver skicklighet och nötning på en hel del banor.
Jag håller med Dark Link.
↗ till inläggetJa, men nu skrev jag att man ska köpa klassikerna om man inte har spelat dem innan, men det kanske inte du märkte?Klassikerna äger nsmb, varför? NSMB är för lätt, du klarar det utan att behöva tänka på en bana. Super mario world och Super mario bros. 3 kräver skicklighet och nötning på en hel del banor.
Och snälla, grafiken spelar ingen roll.
↗ till inläggetJag har spelat många (kanske alla) Mario 2-D spel som finns och alla gamla spel har nästan samma story, items och grafik. Det börjar bli väldigt drygt. Köp New Super Mario Bros om ni tycker det ser kul ut på trailers, (jag får det idag) det är iallafall helt annorlunda från de andra spelen.Klassikerna äger nsmb, varför? NSMB är för lätt, du klarar det utan att behöva tänka på en bana. Super mario world och Super mario bros. 3 kräver skicklighet och nötning på en hel del banor.