Ja jusste, värst vad du var smart.
Det förklarar varför det kan vart kvar så lite.
Ja jusste, värst vad du var smart.
Det förklarar varför det kan vart kvar så lite.
Bonus var det nog inte, det togs väl bort i slutet av förra året? Helt klart något lurt, jag hade direkt kontaktat Comviq för att få svart på vitt. De har loggar och skall kunna förklara exakt vad som har hänt och var pengarna har tagit vägen.
Bonus finns kvar om man har ett kort från innan de tog bort bonusen och inte uppgraderade det.
Jag har bonus fortfarande på mitt kort.
Mysko, det är borta från mitt gamla Comviq kort som för övrigt är ett Comviq Millenium från början.
, Raven, Desen och så var det ju någon ny kille som klagade på det.
jag kom på att jag hade skickat fel. Ber om ursäkt.
↗ till inläggetHar ett gammalt comviq kontant från typ -01 eller nåt, fick bonus på 10 kr extra för två-tre veckor sedan senast. Men det kostar typ 5 kr/min att ringa på dagen...Mysko, det är borta från mitt gamla Comviq kort som för övrigt är ett Comviq Millenium från början.
Jaja, antar att det är offtopic...
Du kanske inte hade pengar för smstaxan?
Jag måste ha hjälp.
Jag skckade ett sms för 250 fm mitt medelande såg ut så här"Corpsgrinder 250mynt 47803 "vad gjorde jag för nått fel?
Inget? Du ska ju ha fått dina 250 Fm. Har du inte det, så säg till Admin eller skicka ett mail till [email protected]
För mig funkar SMS-tjänsten alldelles perfekt. :)
Och jag skickade det till 72550.
↗ till inläggetI så fall har du gjort fel. Du behöver inte ha med namnet i medelandet, du ska bara skriva "fuska 250mynt 47803" utan "" för att det ska bli rätt. Medelmsnumret "förklarar" vilken medlem som ska då fuskamynten/FuskaVIP.Och jag skickade det till 72550.
Jaha :D danke.
Är det någon som vet om dessa sms kan skickas till utlandet??? :(
Till utlandet? Du menar inte från utlandet då? ;)
Sms-tjänsterna funkar bara i Sverige såvitt jag vet och så finns det några som funkari Finland också, de hittar du på samma sida som de vanliga. I övrigt tror jag inte att det funkar någonannanstans.
Det kan ta ett tag att få fm:en, mig tog det nästan en vecka :P
konstig, har messat ganska mycket & allt kommer innom typ 20 sekunder
Har man tillräckligt med pengar på kortet så får man svars smset och det man har beställt i 99 av 100 fall inom 1 minut. Oftast runt 10 sekunder efter man SMSat. Saknar man pengar på kontantkortet när man SMSar så läggs det på kö tills det finns tillräckligt med pengar på mobilen innan man får det man har beställt. Så troligen hade inte BloodRogue tillräckligt med pengar då eller så var det någon tillfällig störning hos hans operatör eller liknande.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in