lizem Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 ALLA säger att det spelet är jättebra men jag har aldrig fattat vad i spelet som e kul och/eller bra. Någon här som har spelat det och kan berätta vad som är bra och roligt?!? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 det roliga i spelet är typ exakt samma som det roliga i sims spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 ok men det ser inte sånt spel ut på bilderna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 man är en gubbe som bor i en stad, kan inreda sitt hus, hälsa på grannar & delta i tävlingar ibland B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 ok... då vet jag det men jag tycker inte att det borde få så himla bra betyg om det e ett sådant typ av spel, visserligen gillar jag the sims men det roliga är att BYGGA huset :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jag gillar inte häller sims, bara att bygga hus lite, men ac:ww är väldigt kulm har haft det i ½ år & inte tröttnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Låter väldigt tråkigt tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 aa det tycker jg med. WASD: ok, jag funderar på att köpa det men jag vet int får se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg