WASD Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 när jag försöker skicka en fil till min mp3 spelare står det att den är skriv skyddad. http://img208.imageshack.us/img208/4782/skickafilfelkf7.jpg det har funkat förut men hur får jag bort skrivskyddet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Högerklicka på filen, välj Egenskaper. Sen under fliken 'allmänt' kan du kryssa i/ur rutan skrivskyddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Nej så gör man inte. Det finns ett litet lås symbol på MP3n, ta den på upplåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Nej så gör man inte. Det finns ett litet lås symbol på MP3n, ta den på upplåst. jupp, det var problemet, tack för hjälpen :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Otroligt, jag som aldrig ens har ägt en MP3 :o Men jag känner igen meddelandet, så kan det bli med vanliga disketter och då är det lösningen. Am I 1337 o what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 kan man skicka en fil till en Mp3-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 kan man skicka en fil till en Mp3-spelare? Jodå, många Mp3 spelare funkar även som vanliga USB-minnen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 alla gör väl det? om inte så måste det vara mp3 spelaren som blockar alla inte-ljud-filer men det skulle ju vara väldigt onödigt av företaget att göra en sån funktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Nej men vissa Mp3 spelare kräver speciella program för att kunna se filerna på (mycket korkat). Bland annat min och det är den enda orsaken till att jag inte är nöjd med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Väldigt onödigt tycker jag och lägga en program som ska klara en filtyp kanske för bara 1 musik. Finns program som man converterar filtyper till .mp3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Finns program som man converterar filtyper till .mp3! finns jätte många, jag använder "Total video converter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.