💬
Logga in
Fuska.se

Värt Att Börja Spela Wow Igen?

29 svar · startad

Inte dig. Xiler!

4 Sep 2006
↗ till inlägget

Tycker ni att jag ska börja spela WoW igen? Vart lite sugen nu när det finns world PvP.. Men det ända problemet är att jag lvlar segt...

Jo just det, en sån var det.. Dödade en av blizzards rogues och fick den. Konstigt att dem har sånna på sig :S

6 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Lawl, Blizzard rogues använder inte vapen.. De är för dumma :o

8 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare

Problemet med wow är att alla blir WoW nördar. Man hör i skolan hur alla pratar om wow hela tiden (släppt nu lite när jag har börjat 8:an (menar ej mig själv aldrig vart en riktig wow nörd) ) Dom bara babblaade om massa "epic armor" och att dom var lv 60 m.m Men spelet är roligt men du kan bli en nörd (kan vara jobbigt för vissa att höra det snacket hela tiden).

"åh nej, folk pratar om nånting populärt, kontakta rektorn."

9 Sep 2006
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Har du lyckats slita dig från det så är det ju inte värt å börja igen, för det verkar som alla blir djupt beroende :P Men det är upp till dig, tycker du det är kul så.

Nästan alla blir ju beroende i nån månad när man fått nytt spel... ;)

10 Sep 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Har du lyckats slita dig från det så är det ju inte värt å börja igen, för det verkar som alla blir djupt beroende :P Men det är upp till dig, tycker du det är kul så.

ja men blizzard har ju inte fått miljader $ bara en månad precis
Nivå 7 · Fuskare

vad har pengar med saken o göra?

↗ till inlägget

hehe har du spelat bf2? ;) jag har en 10 agars trial på wow men man måste ju ändå ge creditkort nummer så jag kan inte spela :(
15 Sep 2006
Nivå 1 · Novis

fanns inte pvp förut??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in