💬
Logga in
Fuska.se

Fråga Om Vad Som Är Tillåtet

108 svar · startad

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Spelar roll vad det är reklam för, den innehåller ändå en naken kvinna. Varför inte bara ge er? N_F har redan sagt att det är förbjudet.

Varför ska inte yngre se nakna kvinnor? Det är inte farligt direkt.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Så klart att det inte är farligt, men de vill kanske inte det ändå. ;)

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ripto. förklara för mig, varför skulle en yngre person ta skada av att se ett kvinligt bröst ? Och hur skulle skadan personen eventuellt tar, yttra sig

Nivå 11 · Veteranfuskare

Hmm, antagligen skulle de bli äcklade? :visslar:

tror inte det va.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #66

Förlåt om jag låter bisarr me...

Tror någon, nu helt ärligt, utan att ni ska smöra för att låts vuxna och ansvarstagande eller något, tror ni när ni var 9 år att ni blev äcklade av bröst?!

Blir man äcklad av bröst, är det något fel med person, nej jag är övertygad att ni alla som påstår detta antingen är homosexuella (Inget fel med det) eller tvärtom översnuskiga.

Att ni bara kan tänka på sex så fort ni ser en tutte eller två, världen är omringad av halvnakna framsidor gjorda för kvinnomagasin och dylikt.

Acceptera det, eller lev i någon slags illusion om att världen är ett perfekt ställe där respekt och godhet växer på träd.

Nivå 12 · Mästerfuskare

You said it brotha B)

↗ till inlägget

Förlåt om jag låter bisarr me...

Tror någon, nu helt ärligt, utan att ni ska smöra för att låts vuxna och ansvarstagande eller något, tror ni när ni var 9 år att ni blev äcklade av bröst?!

Blir man äcklad av bröst, är det något fel med person, nej jag är övertygad att ni alla som påstår detta antingen är homosexuella (Inget fel med det) eller tvärtom översnuskiga.

Att ni bara kan tänka på sex så fort ni ser en tutte eller två, världen är omringad av halvnakna framsidor gjorda för kvinnomagasin och dylikt.

Acceptera det, eller lev i någon slags illusion om att världen är ett perfekt ställe där respekt och godhet växer på träd.

Håller med!!!! Dom flästa har väl sugit på sin mammas bröst när dom var små eller? så då borde man kunna se på dom

Senast ändrad:

max93 jag tror inte det hör till saken

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #70

B) Why not?

Ska 9:åringar nu diskrimineras och inte får se på en kvinna med bröst :s?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det där var tamefan det vettigaste sedan soppa på burk!

Men disskutionen är över och ja, jag tycker det är en tolkningsfråga, då en del mods tycker det är okej och andra inte, tycker någon jag resonerar fel? Ring polia!

Tycker en del mods att det är tillåtet att ha en porrbild som avatar?

Ni kan ju testa hyra en p-rulle och se vad ni får för svar. (Till alla 13/14-åriga kåtbocker som tycker att man ska få ha porrbilder som avatar här.)

4 Sep 2006

Det är en Parfym reklam bild som finns på Åhlens <.<

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Hmm, antagligen skulle de bli äcklade?  :visslar:

Äcklade? Blir man äcklad av bröst som nioåring är det inte normalt.

Ok. Som om inte någon 9:åring har följt med sin mamma till Åhlens, HM och sett Parfymreklam.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ok. Som om inte någon 9:åring har följt med sin mamma till Åhlens, HM och sett Parfymreklam.

Och som om inte mamman så gärna hade velat att barnet inte hade följt med.
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Hmm, antagligen skulle de bli äcklade?  :visslar:

Jo? Jag tyckte att det var äckligt och skrämmande när jag var 9 år och jag tycker det fortfarande. Du är ju 18 år (myndig) så det är ju lätt för dig att säga att man är konstig om man blir äcklad av bröst.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

En reklam där en kvinnas bröst blottas? Knappast.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #79

No_fear@ Du som är i samma ålder som mig, bör veta att porr är när man gör något med behagen eller maserar brösten-.-

Dessutom så finns det (vad jag vet) ingen liten säkt som tvingar mods att ha samma åsikt, en del tycker nog att det är lögligt att detta gills som porr.

Ripto@ om du har så svårt att facea att det är en reklam kampanj, kan du ju gå in på NK eller något och kolla på escada/Longchamp som har denna reklam.

Mm. Det står inte i reglerna. Inga Parfym/Kläds reklam.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in