Tänkte ha en lite cool bild.
Men vet inte om den räknas som sexuellt anspelande.
Kan ingen skriva upp reglerna.
Denna syftade jag på.
Tänkte ha en lite cool bild.
Men vet inte om den räknas som sexuellt anspelande.
Kan ingen skriva upp reglerna.
Denna syftade jag på.
AAAH!
BRÖSTET ÄR BLOTTAT!
AAAH, VARNING FTW!!!
Aja, tror inte att detr sja vara någon större fara att ha den. Kanske att en P9 dör, men skit i det. ^^
Dör, av vaddå? Blodförlust eller :lol:
Nej det var verkligen ful humor. Tror faktiskt den bryter mot en regel, den med sexuellt nånting. Minns inte riktigt hur den gick...
Fråga en admin/moderator om du inte vet. Men jag skulle tro att det inte är tillåtet (kanske tas som erotic)
Mjo, tänkte bara eftersom det egentligen är en tavla, så kanske det inte räknades som det.
Får vänta på att någon mod/admin svarar.
Jag tänkte typ, att regeln kanske mer gällde, när man visade könet och var utmanande.
bobbis ritade ju en naken tecknad bild och ja fick inte behålla den :(
Jag uppfattar det som att den bilden bryter mot fuska.se's regler.
"Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag"
Jag tycker inte det passar in på någon av det där.
Om jag skulle ha en bild på ett hårigt mansbröst, skulle det ju inte vara något.
Jag kan garantera dig ett solklart nej.
Nej, den bryter inte mot reglerna, eller, nej du får inte ha den ?
:huh:
Undrar jag med...
Hehe jamen då fick jag lite klart iaf.
Kan ingen skriva ungefär vad som är tillåtet?
Inget naket.
Läs igenom reglerna, där står vad som inte är tillåtet ;)
↗ till inläggetBorde du veta som är en äldre medlem.Nej, den bryter inte mot reglerna, eller, nej du får inte ha den ?
Nej, man får inte ha den avataren.
synd :P
↗ till inläggetInget naket.
= Inget kul.
jag tycker att man ska få ha sånt det är ju som en man skulle stå så jag fatar inte vad.jag tycker att man gör dirskrimnerg mott män för det värkar som kvinnor är mer värda på utsenden
Men herregud, tycker du att bilder på halvnakna kvinnor ska tillåtas på en sida där det finns folk som är 9-10 år? Och spelar det någon roll om det är en naken man eller kvinna? Det är förbjudet att ha bilder på nakna personer oavsett kön.
inge fel som att ha en halvnaken kille istället
Jaså? Och hur många här har frågat om dom får ha en bild på en kille som avatar? Kan du visa på en kille som man inte får ha som avatar?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in