Ska allt eller inget vara tillåtet?.... Det verkar faktiskt som om alla tycker att något är stötande... Så varför inte låta gå..? Man kan ju dra gränsen vid nakenbilder....
Fråga Om Vad Som Är Tillåtet
Vi vill få svar från admin och inte en moderator. Ibland så brukar någon mod tycka det är okej med tråden och sen så tycker inte den andra det.
↗ till inläggetokej med tråden-.... var det inte så att vi pratade om stötande avater... I sånna fall kan ju Admin själv godkänna om en avatar är giltig när man ska välja en ny eller så...Vi vill få svar från admin och inte en moderator. Ibland så brukar någon mod tycka det är okej med tråden och sen så tycker inte den andra det.
Då skulle det ta en himla tid att byta...
↗ till inläggetOm man själv får ta ansvar för avataren, dvs att man måste följa vissa regler och inte ta en nakenbild som exempel... och sedan om man tar en nakenbild och blir upptäckt av en moderator så....ja, vette f*n, jag gissar på att det räknas som en bruten regelr och en varning utdelas.... Kanske låter lite väl strängt.... :blink:Då skulle det ta en himla tid att byta...
Jaså, har man brutit en regel får man vara beredd på konsekvensen.
orsak och verkan > allt
↗ till inläggetJaså, har man brutit en regel får man vara beredd på konsekvensen.
orsak och verkan > allt
Vad jag har hört så är det väl så det går till... Dock så finns det väl redan sådana regler för avatarer.... :cool:
↗ till inläggetOm det bryter mot en regel så vill jag se en sån här regel för avatarer.Då skulle det ta en himla tid att byta...
§2.6, inget stötande eller kränkande.
Nu ska ni allt få se. Kaktus-mannen då, han har ju Muhammed karrikatyrerna, dem är också väldigt stötande. Varför inte bry sig om dem?
Därför att det inte finns en tråd om dem.
"Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag."
Det du postar är inte bara texten i inlägget, du postar din bild också, eller avatar om man nu vill kalla den det.