Gäst Beldur Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Hur flyger man detta flygplan? http://www.warrock.net/_img/screenshots/6_large.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag är inte säker , men jag tror man flyger med musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) jag styr med min game pad... Redigerat 27 Augusti 2006 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Gasar med W och styr som sagt med Musen. :) Men det är förj*vla svårt med att styra så. Du får ta dig hj'älp av A & D för att svänga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 svårt?? jag tycker inte att det är så svårt snarare jobbigt att dom skuter från marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Ne men alltså vart hittar man det? Har kollat på alla banor men hittar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 finns is de stora banorna du kan välja där emellan finns i vänster hörnet i start! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jo det vet jag men jag kan bara flyga ett plan och det är på den där jätte banan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Du kan väl checka min tråd finns massvis med frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 DU styr med musen gasar med w <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 MEN HAR DEM INTE SAGT DET!? JAG FRÅGAR PÅ VILKEN BANA MAN KÖR PLANET PÅ SCREENSHOTEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 den banan/planet finns inte än, kommer på nästa stora uppdaterin (lol att alla skrev helt olika saker :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.