Dave37 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 start - "ditt namn" - höger eller start - save - läs badges Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jaja! Nu har han fått sitt svar kan vi återgå till ämnet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jaja! Nu har han fått sitt svar kan vi återgå till ämnet?? Men det finns ju inget mer att prata om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Till ämnet skriv inget annat än ämnet snälla. Jag har klarat 3 gym hur många ska man klara för att kuna komma in i radio tornet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 7, då har du även mött Redgyarados och jagat bort Team Rocket från Mahogny Town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 var ligger mehogny town? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Till höger om Ecruteak City som är ovanför Goldenrod City Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Till höger om Ecruteak City som är ovanför Goldenrod City Skippa den sista staden han vet nog vart ecruteak city ligger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 okej jag kom i mahogny town fast när jag ska åt höger om staden till gym ledarna och det så står en gubbe där. Varför står han där och hur tar jag väck han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 okej jag kom i mahogny town fast när jag ska åt höger om staden till gym ledarna och det så står en gubbe där. Varför står han där och hur tar jag väck han? Nu undrar jag bara.Vart står det en gubbe? Vid dörren,vägen,i ett hus m.m?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 okej jag kom i mahogny town fast när jag ska åt höger om staden till gym ledarna och det så står en gubbe där. Varför står han där och hur tar jag väck han? så klart på vägen när jag ska åt höger om stan. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 okej jag kom i mahogny town fast när jag ska åt höger om staden till gym ledarna och det så står en gubbe där. Varför står han där och hur tar jag väck han? Jag tror du ska klara alla de 7 första gymmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg