ThePunisher Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) Jag kan ju inte så mycket om datorer och skit, men en kompis skickade en gre jtill mig, som det står är en "CBR" fil. Och så går det inte att öppna :S det ska egentligen vara en bild, och jag kan inte öppna den med något "bildprogram" så, med vilket program öppnar ja en "cbr" fil? Redigerat 29 Augusti 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Jag har också också haft en sån fil men jag tog bort den eftersom jag inte visste hur man öppna den. Den var virusinfekterad också. Men testa google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 29 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 när jag googlade på det står det "These are comics in a compressed archive", comics är ju rätt, för det är en The Punisher tidning, och det står att man ska ladda ner nått program, här är länken btw: http://btfaq.com/serve/cache/45.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 har en liknade fråga... hur öpnar man en aolsk fil? jag fick det av en kompis jag med men jag kan inte öppna det! det sak vara ett program jag tror att man ska packa upp filerna men det går inte med winzip eller winrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 när du trycker på den ska du ta "använd internet för att hitta rätt program" sedan kommer man till microsofts hemsida som förmodligen inte vet men det finns en länk till en sida som borde veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.