Det är hemskt vad barnfilmer verkar vara populärt här i världen. Hitta Nemo, den har ju inte funnits i så många år men är redan så högt upp på listan. Hitta Nemo är ju ingen större succé eller i mina ögon, så jag förstår inte hur filmen har hamnat så högt upp.
Mest Sålda Filmer Någonsin.
Öh, jag trodde Lord Of The Rings var först på listan.
Blev förvånad över att Dead Mans Chest redan är fyra,den har väl inte ens släppts på dvd än?
Men Pokémon då, ärligt den borde vara högt upp med tanke på alla samlarkort sålda!! :P
↗ till inläggetMen att Da vinci koden är så högt upp =/ Filmern är ju helt värdelös
Jag har inte sett den, men det var säkert så att alla trodde att den skulle vara bra, eftersom att boken blev en hit.
håller med dom har ju sålt kort för mer än filmen på 50:onde platsen
Njae, Kalle och chokladfabriken lever mer på kort, och leksaker än själva filmen tror jag.
den riktiga king kong filmen från 1935 är mycke bättre än denna nya versionen
I Svenskan så var Star Wars I högst uppe när den hade premiär.
Visar listan inte snarare hur mycket filmerna kostat att göra än hur mycket de dragit in?
Titanic var en självklar etta, men Harry Potter :S Hur kan folk ens se dem frivilligt.
↗ till inläggetTitanic var en självklar etta, men Harry Potter :S Hur kan folk ens se dem frivilligt.
De är ju rätt bra filmerna. Men det är nog knappast filmen som har dragit in de stora pengarsummorna, det är nog snarare alla leksaker som har bidragit till det.
lol harry potter är sämst pirates2 kommer gå om harry potter
Har alla dom filmerna på listan :lol:
↗ till inläggetVisar listan inte snarare hur mycket filmerna kostat att göra än hur mycket de dragit in?
Nej, då hade väll knappast, Titanic vart etta?
Titanic tros av många folk vara den dyraste filmen någonsin, och det kan jag garantera att den inte är.
Titanic var 1997 den dyraste filmen någonsin, nu går nästan varenda ny storfilm om den i kostnads siffrorna, och den är på dryga 20:onde platsen på dyraste filmer.