Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) Kan man slänga innehållet i Lokala inställningar\Temp utan att datorn pajar? För mappen tar "ganska" mycket plats Redigerat 30 Augusti 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jag har gjort det för det var virus på dom och min dator har inte krachat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 http://www.fuska.se/forum/Guide_Foer_Att_S...are-t69269.html där står det att det är virus i TEMP filerna så det är nog bra om du tar bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loppsak Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Min erfarenhet av det är att dom filer som windows vill ha kvar går ej att ta bort men resten går utmärkt att ta bort och ingen skada sker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) EDIT! Redigerat 6 September 2006 av Dark real Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Tips är ju att ta bort innehållet i mappen istället för hela mappen, tex tar man bort cookies mappen kan datorn inte spara cookies ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Tips är ju att ta bort innehållet i mappen istället för hela mappen, tex tar man bort cookies mappen kan datorn inte spara cookies ordentligt. Ja vet :P Man behöver inte tabort windows mappen för att installera service pack 2 heller :P PS.Ska installera Service Pack 2 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Har inställt på autotömning vid avslutning av windows. Så mina tempmappar är helt tomma...inte en enda fil i dem...och jag har inte haft några problem. Det enda som använder sig av temp ändå, är badware/virus och dåligt utformade program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.