Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Någon som vet nått bra tips att få mera hårdisk utrymme (Jag har en 40 gigs hårdisk fulltankad med steamspel thesims med mera) Har typ bara 2gig ledigt... Hur kan jag fixa mera utan att ta bort mina steamspel + thesims ?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 köp en ny :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 köp en ny :gitarr: Jag sa utan att ta bort mina steamspel+ the sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 kör en disk ränsning eller köp en extärn hårddisk, man kan få 80gb för ca 200kr tror jag, eller så får du ta bort spel som du inte använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 kör en disk ränsning eller köp en extärn hårddisk, man kan få 80gb för ca 200kr tror jag, eller så får du ta bort spel som du inte använder Vart hittade du extern hårdisk(80gig) för 200kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Externa hårddiskar är dyra så jag tror nog inte du får en för 200. Kanske 400kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jag kommer inte riktigt ihåg priset & jag minns nog fel då, annars kan du ju köpa en ny dator eller vissa datorer kan ha 2 hårddiskar om du inte redan har 2(man kanske kan ha 3 :o ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (Jag sa utan att ta bort mina steamspel+ the sims) kan du inte ha två då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Konstigt är att du kan installera steam+The sims om du tar en ny hårddisk. Det går inte och trolla fram mer utrymme bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) jag kommer inte riktigt ihåg priset & jag minns nog fel då, annars kan du ju köpa en ny dator eller vissa datorer kan ha 2 hårddiskar om du inte redan har 2(man kanske kan ha 3 :o ) umm min bror har antingen 5-6 st i en dator iförsig en gammal serverdator men ändå Redigerat 30 Augusti 2006 av Yantra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Kräver det inte bra processor för att ha så många diskar :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Någon som vet nått bra tips att få mera hårdisk utrymme (Jag har en 40 gigs hårdisk fulltankad med steamspel thesims med mera) Har typ bara 2gig ledigt... Hur kan jag fixa mera utan att ta bort mina steamspel + thesims ?!? hahah de ä ju bara köpa en till hårddisk om du inte vill ta bort något, men du menar asså att du har spel som tar typ 30 gb efter som window tar nån gb o så lite program ??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.