Hoppa till innehåll

Tävling: Designa Intro Till Spelet Centrycraft!

Gäst Mega93

Rekommendera inlägg

Ja, peT är höstens Centrycraft nyhet :P

peT är ett litet monster som följer dig överallt. Den går och attackerar på kommando.

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej.. Nu är dumma jag tillbaks och ska kommentera.

Iden är ju god men vad är poängen med att få peT som PRIS?... det är ju bara att skriva in kommandot för att få ett i chatt kanalen. Jag kan ju kolla upp det så ska jag allt skapa en lite tråd om hur man får sånt.. moahahhaha

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öhm?

Innan du kommer med dina helt (finns inget namn som beskriver dem) meningar så kanske du kan överväga att inte komma alls.

peT är nåt du vanligtvis måste köpa i cc-affären, en spell som frammanar monstret.

Men tack för att du skrev, tråden började halka ner :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

np Mega...

hmm.. peT finns ett kommando för. inte BARA för GMs utan allmänt också. Tror jag har hittat nåt nu så jag tror du får börja låta den här tråden halka ner men det vill inte jag för att jag vill se alla som skiter i att designa nåt och istället får peT ändå =) ses

+ att det finns faktiskt en MENING... den lyder så här :

Helt sjukt meningslösa ord för DIG!

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

omg, det heter inte peT egentligen, det är bara ett friendnpc script jag fixat som låter dig ha ett litet monster, att det heter peT är för att jag döpt scriptet till det.

Och jag har redan gått igenom hela min källkod och hittar inte ett enda skit som tyder på att det skulle existera ett pet kommando.

Så såvidare du inte har min källkod så kan du omöjligtvis veta vilka kommandon som finns.

Men det var då sjukt va du ska förstöra mina trådar. Först fick du stängt min centrycrafttråd och nu börjar du med denna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...