💬
Logga in
Fuska.se

Fula Ovanor, Har Ni Några?

109 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Har oftast svårt att sitta still ;)

ja kom på en till men glömde bort vänta

spela dator långt in på natten

11 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag brukar alltid spotta ut tuggummit i toaletten. :P

Och så läser jag alltid om samma bok minst 10 gånger.

12 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling

Biter på huden runt naglarna och gör så det knäcker till ordentligt nacken och fingrarna.

Nivå 9 · Veteranfuskare

bet på naglarna förra året, inte längre.

Biter mig på över- och underläppen ibland, Vill alltid vara ren.

Och så smackar jag till foten ibland så det kommer ett härligt knak.

Går av automatik.

Nivå 4 · Lärling

Rullar med håret.. Och bita naglarna ibland.. Och skinet som står upp bruka jag bita/dra bort.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Knäcka leder!! :o

Verkligen? :o Jag med! Det där med att jag petar mig i näsan gör jag något riktigt äckligt som jag inte KAN sluta med... jag äter upp det. :rolleyes:
Nivå 5 · Fuskare

Jag har en väääldigt störande ovana: Jag räknar (nästan) alltid trappstegen när jag går i en trappa. Ibland räknar jag tillochmed dom vanliga stegen.. lol

14 Sep 2006
Nivå 7 · Fuskare

Knäckte fingrarna förut (inte knäcker utan gjorde så dom knäpper till liksom) men slutade med det när jag fick vet att man kunde få ledproblem av det.

Pluggar aldrig till prov, inte så att jag är lat. På nåt vis fixar jag alltid vg ändå :S

Stressar upp mig över skitsaker och är iskall när jag borde vara stressad.

WoW (behöver man skriva mer?)

Nivå 1 · Novis

Biter på naglarna och sen så skrattar jag så konstigt :unsure:

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Knäcker fingrar och handleder, ibland i armbågarna.

Förut brukade jag klösa bort skinnet vid naglarna så det började blöda, men det gör jag inte så ofta nu.

Det är skönt att knäcka leder :)

Gör samma sak. gör lite ont vid skinet i bland jag brukar också riva av löst skin om man river av för mkt gör det skit ont!

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

just det, jag knäcker lillfingret :P

15 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Biter på naglarna och sen så skrattar jag så konstigt  :unsure:

hihi, jag skrattar också konstigt xD

"wheö wheö wheö" ungefär XD

Nivå 7 · Fuskare

Riva bort skinn vi naglarna och .. tårna? :visslar:

Kanske inte fult men jag skrattar mycket för ett pytteskämt. Mycket också :)

skattar för (jag skrattar aldrig typ)

18 Sep 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

En gång åt jag papper, jag åkte nästan dit för en biblioteksbok på skolan. Efter det lovade jag att jag aldrig skulle äta papper igen.

Nivå 5 · Fuskare

Jag har typ tics, jag måste alltid pilla på nåt. typ nu vid datorn sitter jag och biter på en miniräknare

Nivå 6 · Fuskare

Biter på naglarna. Jag måste också ha allt helt perfekt ibland. Det gäller oftast bara att jag gör saker som är onödiga men som jag vill göra ändå. Jag har något sorts behov av att sortera saker. Därför har jag en väldigt fin spelsamling. En gång när jag var hos en kompis började jag sortera hans bokhylla utan anledning. XD

På datorn har jag även sorterat alla filer i en massa mappar med underkatagorier och så.

En annan sak är att jag nästan aldrig kan avsluta saker. Jag tappar intresse för mina projekt för fort och det slutar oftast med att antingen så tvingar jag mej att göra klart det, eller så skiter jag i det. Kan vara väldigt jobbigt med läxor.

19 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare

Min andra ovana är att jag jämt pillar bort "skit" under naglarna. Och min tredje är att jag ofta har en tandpetare i munnen, även om inget har fastnat mellan tänderna xD ..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in