💬
Logga in
Fuska.se

Byta Bild På Vip-ikonen.

35 svar · startad

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Vore väl bra och enkelt att bara ha en ruta i ens kontrollpanel där de frågar om man vill visa VIP ikonen.

VIP ikonen visar att ni verkligen stödjer sidan. Finns en väldig stor positiv del med det.

12 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

VIP ikonen visar att ni verkligen stödjer sidan. Finns en väldig stor positiv del med det.

Mem alla vill väl kanske inte ha det.

Jag tycker för övrigt att man skulle kunna välja att ha silver-prickar om man har Fuska-VIP.

Jag tror dem flesta skulle tycka om att dem har någonting som visar att dem har bidragit till fuska.se.

Den sidan dem oftast brukar surfa på.

13 Sep 2006

Visst, men den bilden tycker jag är ful. Dessutom står det Grupp: FuskaVIP under. Det räcker. Jag gillar verkligen idéen med silverprickar.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du menar silvriga pluppar vid ranken? Vädligt bra idé isåfall. =)

↗ till inlägget

Visst, men den bilden tycker jag är ful. Dessutom står det Grupp: FuskaVIP under. Det räcker. Jag gillar verkligen idéen med silverprickar.

Ja. Jag är såklart inte emot ditt förslag men något ska visas tycker jag så folk kan se att denna person stödjer fuska.se.
16 Sep 2006
Nivå 16 · Legendfuskare

silver prickar låter bra men det skulle va bra om det fanns typ 3 olika VIP ikoner att väla bland

Exakt, man borde kunna välja på Vanliga prickar, silver prickar och VIP ikonen. Skulle bli bätre och snyggare.

vadå behöva synas med att man stödjer sidan admin vet ju det jag sponsrade sidan med 200 kr idag men ingen bryr sig och varför skulle de då bry sig om att man hade vip? jag vill helst inte alls ha ikonen för fuskavip där alls men det där kanske med siverprickar lät grymt

Silverprickar lät bra ja. Håller med om att FuskaVIP ikonen inte är fin. Men jag tyckte om WASD's ide om att man kan välja 3alternativ.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

silver prickar låter bra men det skulle va bra om det fanns typ 3 olika VIP ikoner att väla bland

Det var en väldigt bra idé! :)

17 Sep 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är något som jag verkligen tycker borde ändras. Ikonen är för stor.

Personligen tycker att jag att den är okej.

Det är ganska onödigt att ändra på det, man ska prioritera andra viktigare saker, tycker jag då.

Håller med Fusion nu. Det skulle innebära att fuska.se presterar dåligare än vad den gör nu.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är förstås smart tänkt Fusion, men jag skulle uppskatta att den ändras i framtiden.

21 Sep 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Silverprickar låter bra...

Är trött på den vanliga Fuska VIP ikonen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in