Jag spelar, har spelat i tre år, är inne på mitt fjärde. Det är den roligaste sport som finns :)
Innebandy
Vi hade match i helgen vi vann med 3-2 mot Skogås Trångsund :evil:
↗ till inläggetSkryt is teh shit -.-Innebandy FTW jag är vårt lags mästar back jag kör i NIBF U-lag
Jag har lirat i typ 8 år men inte börjat i år p.g.a. ett brutet ben ihanden :(
↗ till inläggeti now,i nowInnebandy FTW jag är vårt lags mästar back jag kör i NIBF U-lag
*Know
↗ till inläggetJag går inte i något lag, men gillar innebandy väldigt mycket.Nån som spelar denna genomsvenska grymt roliga sport ? Jag har spelat i snart 7 år tror jag, O blir lika glad varje dag jag ska träna.
Jag spelade innebandy för 2 år sedan, men slutade efter en säsong.... För övrigt så tycker jag väl att det är väldigt kul :)
↗ till inläggetEh är det särksilt smart att skita i det :huh:Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D
Då blir det utvisning för sitt lag och man får byta klubba
↗ till inläggetByta klubba är ju sååå jobbigt. Och, dom märker inget.Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D
↗ till inläggetByt klubba istället. Tror inte att det är någon större skillnad på ett vanligt blad än ett Sanseido-blad.Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D
Jag spelade innebandy på idrotten idag... Blev lite fult spel måhända, men skit samma... :visslar:
↗ till inläggetJo. ;D Det är skitsvårt att göra Zorro med ett vanligt blad.Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D
↗ till inläggetMin kompis kan bara zorra ett varv utan senseido :PDet är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D
har gått i bandy två år ångra att ja sluta :huh: det finns absolut inga platser kvar
Börja i ett annat lag?
Vår första seriematch är imorgon. ;P
↗ till inläggetKul :PBörja i ett annat lag?
Vår första seriematch är imorgon. ;P
Vi har match på Söndag
↗ till inläggetDet är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D
Varför ska man kunna göra Zorro...? Man ska väl lira och sätta bollen i kassen... ;)
:) Jag hade match idag, vi vann med 10-0 ;)
↗ till inläggetDet är skillnad från vår match :o:) Jag hade match idag, vi vann med 10-0 ;)
Vi hade inget anfall och dom sköt typ 50skott det blev 16-0 till dom :(
Fast jag gjorde en benparad ligande efter ett direktskott så det var väl bra ändå av mig om jag får säga det själv :D
Ja jag spelar i Rasbo IK men vi har inte spelat några matcher den här sässongen <_<