Link, allas våra välkända vänsterhänta hjälte, har nu svärdet i höger hand! Detta blir nog bara på Wii versionen, eftersom att fler personer är högerhänta, så det skulle bli enklare för högerhänta personer att spela!
Link Är Ej Vad Han Har Varit,
man kanske kan ställa in om man är högerhänt eller vänsterhänt..? :)
Jag skulle också tro det, för annars skulle Nintendo kanske förlora några vänsterhänta kunder...
Är det egentligen någon större skillnad mellan att vara höger eller vänsterhänt när man spelar? :huh:
det kan vara skillnad...
prova själv att anväda musen med vänsterhand om du högerhänt xD
eller tvärtom xD
Jo, men en tv-spels kontroll använder man med båda händerna.
Inte Wii-kontrollen, eftersom man håller den med bara en hand.
Man kan lika gärna hålla Wii kontrollen me båda händerna, fast iofs är det säkert skönare med en hand.
På Gamecube spelet kommer han va vänsterhänt som vanligt. På Wii borde man bestämma vänster eller höger. :blink:
↗ till inläggetJag skulle också tro det, för annars skulle Nintendo kanske förlora några vänsterhänta kunder...
åh nej.. :rolleyes:
↗ till inläggetWii kontrollen i te.x golf håller man med en hand men i te.x red steel & andra fps spel så håller man ju "nunchakun" men vänster handenInte Wii-kontrollen, eftersom man håller den med bara en hand.
hur kan ni veta att han är vänsterhänt?
ser man på spelen, har aldrig noterat det men andra har tydligen gjort det
för att han håller svärdet med vänster (!)?
som sagt jag har aldrig sätt det men alla andra medlemar har sätt det så i dom andra Zelda spel har han den i vänster hand ja
Spelar roll.. Tror endå det går att spela utan problem.
Tror inte heller det skulle spela så mycket roll, men jag får vänja mig att köra med Wii-kontrollen i höger hand och nunchucken i vänstra även fast jag är vänsterhänt. Det är en vanesak :P
hanb kan ju hålla det med vänster fast han är högerhänt
Det verkar även som om Wii-versionen ska bli spegelvänd...
↗ till inläggetdet borde gå & ställa inTror inte heller det skulle spela så mycket roll, men jag får vänja mig att köra med Wii-kontrollen i höger hand och nunchucken i vänstra även fast jag är vänsterhänt. Det är en vanesak :P