http://www.nintendo.co.jp/wii/topics/wii_p...vie/lineup.html
där ser man bland annat ett lite länge klipp av dragon quest sword trailern & några klipp från nya Wii sport
http://www.nintendo.co.jp/wii/topics/wii_p...vie/lineup.html
där ser man bland annat ett lite länge klipp av dragon quest sword trailern & några klipp från nya Wii sport
Supercoolt, riktigt bra trailer! :)
Vart ska man klicka så att den går i gång? Jag kan inte japanska eller vad f¨n det är för språk.
Man får vänta en liten stund innan filmen börjar och det gör inget att det står på japanska för de pratar ändå aldrig i videon.
Okey, tack för informationen. Jag skall testa nu och se om den funkar. Trailern låter väldigt intressant. ^=)
Edit: Trailern går ju aldrig i gång. :(
Då saknar du något program, för för mig starta den efter 4-5 sekunder.
Den spelas iaf med Macromedia Flash Player 8 så om du inte har det, ladda ner det.
Om jag måste ladda ner saker och hålla på, då finner jag ingen ork till att kolla på trailern. Den är säkert bra, men, men.
Annars kan du säkert hitta något på: www.Nintendo.com
Såg inte hela trailern, men början var riktigt bra. Wii blir ju bara allt bättre ju mer man ser..
SÅÅÅÅ ÄGANDE :D :D :D
den 22-24 september (tror jag) är det TGS (tokyo game show) & då får vi säkert reda på lite mer om Wii :D
Det finns väl inget mer att få reda på, utom kanske nåt nytt spel.
& mer info om Wii, på wii.com står lite om hur konsollen kommer fungera men det finns fortfarande mer att ta reda på
Grym trailer,jag kommer inte att köpa Wii själv men en polare ska köpa det så det kommer bli intressant att spela det i verkligheten.
↗ till inläggetDet finns väl inget mer att få reda på, utom kanske nåt nytt spel.
Kanske lite mer info när den kommer släppas eller något sånt
kanske??
Wii kommer till USA 19 November och Japan och Europa 2 December.
wii kommer till sverige & europe 8 december...
↗ till inläggetSåg inte hela trailern, men början var riktigt bra. Wii blir ju bara allt bättre ju mer man ser..
Håller med, det såg urhäftigt ut när de gjorde rörelser i verkligeten som sedan gjordes av karaktären i spelen. Speciellt fiskandet var roligt att se på.
Intressant. Synd bara att grafiken ser ut som smått förbättrad GC Grafik, om inte i vissa ställen sämre.
Det som intresserar mig mest är nog multiplayer läget i många spel som tex tennis och andra sport spel.
Om inte PS3 skulle vart så jädrans dyrt skulle jag nog tagit PS3 istället.
det är inte synd att grafiken är dålig, den skulle förmodligen kostat 4000 & behövt HD-TV om grafiken skulla vara bra så den "dåliga" grafiken är en fördel
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in