💬
Logga in
Fuska.se

Vilka Spel Ska Jag Ladda Ner?

34 svar · startad

Glömde säga: SM64, LoZ: OoT, LoZ: MM, SSB. Jag tror inte att Resident Evil 2 kommer, men om det gör ska du ladda ner det!

30 Sep 2006

Om Rare spelen inte kommer, kommer då inte Diddy kong Racing komma!!? :cry:

Men det borde ju det, för det e väl nintendo som äger spelen?! :cool:

↗ till inlägget

Även Supermario spelen (alla) är underbara.

Inte _alla_ ... Om du nu inte gillar Mario's Missing, haha värdelöst spel xD

Eller hmm 64 spel... Banjo kazooie var ju kul, hmm vad fanns det mer för bra. Kommer inte på något mer :S

↗ till inlägget

super smash bros om det går

Det går. Wii kommer göra möjlighet att ladda ner dem mest bästa och klassiskaspelen.
1 Oct 2006
↗ till inlägget

Call Of Duty 3!  :)

Eeh? Du var sarkastisk va? CoD 3 måste man köpa, vår gode vän WASD menar spel till VC (Virtual Console)

2 Oct 2006

Pokemon Stadium 1 & 2... ;)

Mario Kart 64 med! Ett tips: Ladda inte ner alla tips du fått, det gör ont i plånkan!

Nivå 5 · Fuskare

om det går så är ju donkey kong 64 bra :D

4 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Aha, så man kan bara ta gamla spel? Isåfall, välj:

Super Smash Bros

Super Mario 64

Mario Kart

Rumble Racing

Super Mario World

5 Oct 2006
↗ till inlägget

Det återstår att se vilka spel de har att erbjuda. Antagligen kommer vi inte få några av RARE-spelen vilket är en enorm förlust av klassiker som jag skulle vilja köpa, t.ex. Donkey Kong-spelen och Banjo-spelen.

Få...Man..inte fixa sina favoriter som banjo-kazooie banjo-tooie diddy kong racing :( ? Man får väl iaf fixa Z: OOT ? ???
6 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

Zelda Ocarina Of Time/Majoras Mask... om ingen redan har sagt det, asså.

Nivå 7 · Fuskare

Medion; läs igenom så vet du enklare. Många har nämnt det redan.

AntonJ3000: Tyvärr inte. Antagligen kommer vi inte få spela något av Rares otroligt mysiga spel, varav alla de du nämner är spel som de har gjort. Zelda: OOT kommer du få skaffa däremot. Jag har för mig att den inte är vid releasen dock, men räkna med den framöver då de ska lägga ut 10spel/månad efter releasen (tills det sinar såklart).

8 Oct 2006
↗ till inlägget

Det återstår att se vilka spel de har att erbjuda. Antagligen kommer vi inte få några av RARE-spelen vilket är en enorm förlust av klassiker som jag skulle vilja köpa, t.ex. Donkey Kong-spelen och Banjo-spelen.

f*n, jag som hade tänkt skaffa Donkey Kong 64 & Diddy Kong racing..

13 Oct 2006
Nivå 6 · Fuskare

Super smash bros är ett måste!!

16 Oct 2006

Super Smash Bros!Ge den storartade klassikern ett eget ställe i ditt snart Wii. :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in