som dom flästa vet så ska man kunna ladda ner spel till Wii & jag vill ha tips på några N64 spel som jag kan hämta (kostar ca 60kr/styck)
Vilka Spel Ska Jag Ladda Ner?
Super mario 64 och James Bond golden eye
diddy kong racing
↗ till inläggetNej, det kommer kosta ungefär 100 yen eller 10 dollar eller 100 kr.som dom flästa vet så ska man kunna ladda ner spel till Wii & jag vill ha tips på några N64 spel som jag kan hämta (kostar ca 60kr/styck)
10 dollar är inte 100 kr-.-
zelda oot
zelda majoras mask
super mario kart
super mario 64
james bond world is not enough
En dollar är just nu värd 7,36 kronor. Men när man kan ladda ner spelen kan det vara annorluna, men inte så skulle jag tro.
Spel du ska ladda ner:
Zelda: Ocarina of Time
Zelda: Majora's Mask
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
GoldenEye 007
Mario Party 1/2/3
Diddy Kong Racing
Mario Kart 64
Super Mario 64
Nintendo 64-spel 1 000 yen
(Dela yen med 15,8 så får du priset i svenska kronor, tänk bara på att priset inte blir detsamma i Sverige.)
=60kr
StarFox64 och AeroGauge om de kommer :cool:
Diddy Kong Racing 64!
om du vill ha ett spel med bra fantastisk grafik köp star wars battle for naboo
Borde inte denna tråd ligga i Wii foru... AAAAHH!! Det finns inget Wii forum!! Konstigt... Alla andra spelforum jag har varit på så har det funnits ett forum för Wii...
Flyttar ämnet till Övriga konsoller...
Call Of Duty 3! :)
Zelda oot är rätt överskattat men ändå köpvärt, Majoras mask är enligt mig bättre, där kommer det sidofigurer somo ofta knippas ihop med mig och 0014 här på fuska "tael och Tatl".
Även Supermario spelen (alla) är underbara.
↗ till inläggetjag gillar oot mer because på majoras mask har man tidspress på sig rätt fet men ändå sånt hatar jag =/Zelda oot är rätt överskattat men ändå köpvärt, Majoras mask är enligt mig bättre, där kommer det sidofigurer somo ofta knippas ihop med mig och 0014 här på fuska "tael och Tatl".
Även Supermario spelen (alla) är underbara.
super smash bros om det går
Det återstår att se vilka spel de har att erbjuda. Antagligen kommer vi inte få några av RARE-spelen vilket är en enorm förlust av klassiker som jag skulle vilja köpa, t.ex. Donkey Kong-spelen och Banjo-spelen.
Eftersom det är svårt att säga vilka som kommer att bli aktuella för nerladdning så är det svårt att ge några bra tips.
Men klart Zelda spelen om de finns tillgängliga och Mario 64
↗ till inläggetom du vill ha ett spel med bra fantastisk grafik köp star wars battle for naboo
Jag har aldrig hört talats om Star Wars Battle of Naboo. Vart köper man den? :rolleyes:
finns nog bara begagnat på ebay eller nått, det är ju till N64