Hoppa till innehåll

Hjälp!


123spill
 Dela

Rekommendera inlägg

För nån vecka sen så skulle jag spela på mitt Playstation2 och då så kunde inte den läsa skivan. Men när jag testade igen så gick det bra inget lagg eller nåt. MEn nu så kan den inte läsa en enda skiva. Det står bara reading disc hela tiden. Vad ska jag göra? Är det bara lämna in till en spelbutik eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

är det ett "stort" ps2?

alltså, inte en slim?

jag hade en stor f*n innan, den gick sönder eller nåt, kunde bara läsa "blåa" skivor efter ett tag (dvs. dom var blåa under)

lämnade in den till onoff där jag köpt den, dom hittade inte felet, dröjde 8 veckor, fick en ny, fast slim.

'om det ÄR en slim, så är den nog bara trasig, men annars funkar det också som Futurama säger, med blött papper, men det funkar också att hälla vatten på skivan (akta så att det inte är för varmt bara) sen torkar du av skivan noggrant så att det inte finns stora vattendroppar kvar. Min ps1:a var så, det funkade om man hällde vatten på dom :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst need_nos

Om det är en slim.så är det bara lämna tillbaks om inte garatin har gott ut.Jag fick ett helt nytt ps2 slim på siba när jag lämna tillbaks den.då stog det typ att:kan inte läsa.det går nämligen inte att lagom dom där slim ps2:or.det är biligare för företagen att skaffa fram ett nyt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså det låter konstigt också om mtt playstation. När jag sätter på den så surrar den konstigt det låter liksom som och det hackar. Ungeför som maskingevärsljud :P

 

Det brukar låta så när man haft det i några år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...