💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp!

36 svar · startad

Trådstartare #21

Ja men det är inte det som har hänt med mig!

11 Oct 2006

Om du har San andreas så kan det där ljudet bero på det. Eftersom San andreas är så krävande för PS2:n så laddar den konstant. Vilket gör att smörjfettet på de gängor som lasern åker på nöts bort. Detta gör att spelet hänger sig ibland eller bara låter förjävligt. Enda sättet att lösa detta är att öppna skiten och läga på lite hud salva eller nått annat lätt glidet material!

Ett litet tips till dom som har/ tänker köpa san andreas ;)

13 Oct 2006

det är inget att göra de går inte laga sånt eller de går men det kostar typ 1500 så de ä lika bra att köpa nytt tyvär , jag hadde samma problen med mitt och jag lämnade in det men dom sa att de va onödigt att laga

Trådstartare #24

Nej nu behöver jag ingen hjälp längre har köpt ett nytt Slim :D Frågade en kille på game om det gick och laga och han sa att det bara var dumt. Han sa att det kostade omkring 800kr , och om en annan del skulle gå sönder precis så skulle jag få betala 800 till liksom så.... De var inte värt att laga :P

17 Oct 2006

...!

29 Oct 2006

Så hände xakt lika dant med mitt ps2 men mitt började lagga skitmkt hela tiden!

jag har glömt hur mkt det kostade men kanske 500 spänn eller något..

mitt var så himla fördärvat [ jag köpte det begangnat] så att jag fick ett nytt av den spel affären ! men sedan kom det fram att den spelkonsolen jag har nu [PS2] va begangnad!

Jag hade 3 stora playstation men alla gick sönder och nu har jag den med slim och den gick alldrig sönder.

Trådstartare #28

Den heter slim inte "den med slim"! Den kanske inte HAR gått sönder men den kan!

30 Oct 2006

jag har haft 3 stora playstation2 och dom gick sönder nu har jag den mini playstation2 den gick inte sönder+jag har chippat den.

1 Nov 2006
Trådstartare #30

JA men gick dem andra sönder direkt eller???

2 Nov 2006

Men annars kan ju CD läsaren vara sönder.... <_<

3 Nov 2006

Detta brukar hända mig när jag ska köra Crash Nitro Kart.. står bara Reading Disc!!!

Trådstartare #33

Ja, det är nog den. För man kan sätta på Ps2:et men inte spela eller kolla på film. MEn jag har iaf ett nytt....

För mig låter det så i början men sen så e den helt tyst men prova som någon sa att fukta ett papper och sen kör igen för det hände mig en gång men sen så gjorde jag så och det funkade :D

5 Nov 2006

Det har hänt mig också. Men det slutade att hacka efter typ 15 minuter

6 Nov 2006

Försök med att sätta in skivan så snabbt som möjligt efter att ha satt igång konsollen. Sätter du igång konsollen ocg väntar för länge med skivan blir det svårt för enheten att läsa den. Om inte det funkar så borde du blåsa på undersidan av skivan för att få bort smuts och damm.

9 Nov 2006

Konstigt :huh: Jag har också ahft de lite men jag bara blåste på skivan sen poff så funkade de ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in